Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

He gelukkig kind, we bellen morgen is dat goed. Heb vandaag al paar keer geprobeerd, maar kreeg je niet te pakken. En ach lieve meid, wb je maatje, je kunt niks meer lieverd, hoe erg dat ook is. Grr. krijg het er koud van. Als ze niet wil of kan, dan houdt het voor jou op. En ik wil wel hoor, lieve meid, je mag mij sociaal controleren, haha, vind ik wel prettig en fijn.

Geplaatst

Rare dagen voor de boeg.
Morgen komt hellepie en ga ik eten voorbereieden want weekend komt vriend. Caro komt ook dus allemaal gezellie.
Maar maandag zou hij 57 jaar moeten worden maar 5 jaar geleden hield hij op met tellen.
Dinsdag zou het mijn trouwdag zijn maar die is ook 5 jaar geleden opgehouden.
Went nooit zo jong weduwe te zijn.
Herinnert me tevens dat ik toen begon te drinken.

Geplaatst

Trusten allemaal.
Dymph slaap lekker meis. Morgen zal ik duimen voor je dat het allemaal mee valt bij de dierenarts.
Ik moet zelf werken en ze komen me weer vroeg halen.
Druppie dikke knuffel voor jou meid.
Doei mensen tot morgen.:heart::lips:

Geplaatst

Toch weer vele dingen uitgepraat hier. Fijn.
Ga nog ff met huppeltrut en schijnwerper maar beland toch altijd weer in mijn eigen bed want heb er maar een hahaha.
Strakjes thuis is er verse anannas met pepernoten en een fijn boek dus mag niet klagen.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
jetset

dymp: doe het op de manier die voor jou werkt.......dat schreef ik en dat bedoelde ik....doe ik ook, en werkt het beste
:)

tis al goed, lieve schat, het spijt me verschrikkelijk dat mijn opmerking hard overkwam. dat was uiteraard mijn bedoeling niet ....praat goed van je af als dat voor jou werkt om van de alcohol af te blijven, en deel hier gerust je verdriet......geef aan wat jij fijn vind, dan word je ongetwijfeld het best geholpen.

:heart::D
:present:
:heart::present::heart:

Jet, ik vind het een heel mooi en lief bericht voor Dymph en ik hoop dat ze het nog eens naleest !!! :heart:

Geplaatst

hallo allemaal, voor zover er hier nog iemand is. k Heb nog niet de avond terug gelezen, ik hoop dat Yala dr Ref. heeft gekregen van de doc.
Ik drink niet vandaag, heb zopas een film gezien. Hoe is t mensen? allemaal al naar bed?

Geplaatst

hallo allemaal, voor zover er hier nog iemand is. k Heb nog niet de avond terug gelezen, ik hoop dat Yala dr Ref. heeft gekregen van de doc.
Ik drink niet vandaag, heb zopas een film gezien. Hoe is t mensen? allemaal al naar bed?

Geplaatst

hoi Mup, leuk weggeweest? Ik niet, alleen voor de boodschappen, geen drank gelukkig. Soms ben ik bang dat als ik echt even wegga, de stad in..dat de verleiding dan van ff een wijntje pakken te groot wordt.
Ik ga dus maar niet. Heb gesport vandaag.

Geplaatst

Ik heb gewerkt en daarna had ik nog een etentje met een paar collega's.
Vreselijke rit terug naar huis gehad. Het waaide enorm hard, regen, donker en omleidingen. Brrrr, ik ben blij dat ik thuis ben

Geplaatst

Oh ja, vervelend als het slecht weer is en je moet nog alleen rijden. Weten jouw collegas van de problemen met drank? Die collegas van mij (waar ik ook werkte) vertelde ik niets! Op feestjes, etentjes..ik dronk helemaal niets. Ik zei altijd dat ik geheelonthouder was. ?!?

Geplaatst

Ben nog helemaal nuchter, ben er een beetje melancholiek van...
Maar morgen blij en de enig heldere :)
Heb nog niet veel slaap.

Welterusten voor hen die wel veel slaap hebben.
Harry

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...