igor Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 goede morgen frummers. allemaal nog op 1 oor?ik zal vast koffie zetten en croissantjes in de oven doen
igor Geplaatst 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2010 zo de koffie is klaar.De tuindeur even open, dan kunnen jullie WAKKER WORDEN. het is fris en een enkel vogeltje is aan het zingen OPSTAAAAAAAN :moon:K&B blaffen op de maat mee, nou blijf dan maar eens liggen
igor Geplaatst 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2010 GELUKT jet is wakker. alles goed?
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Potverdorie. Wat doe jij hier Igor. Ik zou dit draadje openen. Net te laat.Werd wakker van de kou en 4 en half uurtjes geslapen en zit nu halfdronken van de slaap achter mijn beeldscherm, hoop dat ik vandaag tussendoor nog wat bij kan tanken want nu lukt het niet meer om verder te slapen. Zal eens koffie zetten, gaan mijn ogen misschien wat verder open.
igor Geplaatst 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2010 Beth te laat had je eerder moeten opstaan.hier ook vreselijk slecht geslapen. heb uren wakker gelegen van de 'kou'. ik kon niet warm worden met drie dekbedden over
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Honden die op de ...gaaap.... zingen... eh blaffen?
Yvonne Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ook goeiemorgen igor bet en jet. Lekker bakkie igor, dat gaat er wel in.
Sara Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Een goeoeoeoeoeiemooooorgen, Igor, Jet en Beth!Hahahaha ik was al lang wakker maar had geen zin om draadje te openen dus ff die v gisteren gelezen tot jullie het zouden doen En nu heb ik de koffie al op en moet snel gaan aankleden.Hondentraining vanmorgen en vriendin gaat mee die moet ik in andere plaats oppikken dussss....Alvast een fijne -dag voor allemaal!
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Dat weer ook ....gaaaaaaaaaaaaaaaaaap..... eergister kon ik nog in t-shirt naar buiten
Sara Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Hoi Vonnie, zaten we tegelijk te typen
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Sssssuccessssssssssssssaraaaa en goeiemorgen.
Sara Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 OEPS tis al half 8.............moet echt gauw gaan nu.Dagdag allemaalgood goan
Yvonne Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 jEEEEEEEE Saar.... wat een haasten op de vroege zondagochtend.... hoop dat je een heeeeeeeel fijne dag zult hebben hoor.
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Zo dat gaat erin als koek eh koffie.
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Zijn jullie weer in slaap gevallen?
Bethanie Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Nou Igor als jij het niet doet....
Yvonne Geplaatst 7 november 2010 Rapport Geplaatst 7 november 2010 Ik ben er nog wel hoor.... was even bakkie koffie drinken en een sigaretje roken.
igor Geplaatst 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 november 2010 Beth maar je kunt nu toch ook wel in je t-shirtje naar buiten?? zelfs wel zonder, maar of er dan nog mensen in de buurt zijn........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden