Spring naar bijdragen

Maandag 8 novmber

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok Beth, respecteer je standpunt. Weet je trouwens dat de meeste grote steden ook een telefonische hulplijn hebben? Het hoeft niet eens je eigen stad te zijn hoor. Ik bel ze ook weleens. Gewoon een stad ergens in Nederland. Ze vragen alleen hoe oud je bent en of je man of vrouw bent. Misschien je woonplaats, maar dat is makkelijk te liegen. Ze hebben echt heel lang de tijd voor je, je kan bellen ook wanneer je je gewoon eenzaam of alleen voelt, of boos bent. Ik heb er goeie ervaringen mee. Ze zijn dag en nacht te bereiken. Wil je een telefoonnummer? maar je kunt zelf googlelen: telefonische noodlijn.
Nou ja, als 113 dus niks voorstelt, kun je deze mensen proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup...nog even een appel??? dat is een maaltijd voor mij. Igor..3 x per dag eten, krijg ik niet voor elkaar. De tijd gaat zo snel. Zit ik net even, denk ik: sodeju...moet ik weer eten. Ik denk dat ik vandaag maar oversla, heb er echt geen zin in. Heb ook het smoor in..NIET OP JULLIE!! Ik ben online om mezelf wat af te leiden en om naar jullie te luisteren. Alles is beter dan mn eigen familie. Zoiets dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen honger en ik lus niks. Bovendien denk ik dat er allemaal slechte dingen in zitten, ik denk dus hetzelfde over alcohol als over eten. Ik weet; alcohol is troep, is slecht, is ongezond. En dan automatisch denk ik ook zo over eten, en heb geen trek meer. Dat werk dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...