Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 quote: Originally posted by: jetsetff naar de tv.... Spoorloos Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ok Beth, respecteer je standpunt. Weet je trouwens dat de meeste grote steden ook een telefonische hulplijn hebben? Het hoeft niet eens je eigen stad te zijn hoor. Ik bel ze ook weleens. Gewoon een stad ergens in Nederland. Ze vragen alleen hoe oud je bent en of je man of vrouw bent. Misschien je woonplaats, maar dat is makkelijk te liegen. Ze hebben echt heel lang de tijd voor je, je kan bellen ook wanneer je je gewoon eenzaam of alleen voelt, of boos bent. Ik heb er goeie ervaringen mee. Ze zijn dag en nacht te bereiken. Wil je een telefoonnummer? maar je kunt zelf googlelen: telefonische noodlijn. Nou ja, als 113 dus niks voorstelt, kun je deze mensen proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi Mup en Igor, al gegeten? Ik moet nog. Sla het maar weer eens over, denk ik. Geen zin, geen honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi Mup en Igor, al gegeten? Ik moet nog. Sla het maar weer eens over, denk ik. Geen zin, geen honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ik heb al gegeten Beate. Ben al bijna aan de volgende ronde toe. Nee hoor, nog even een appel zo meteen.Beate, je moet beter voor jezelf gaan zorgen! Zo, ma heeft gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 yep:D wij drietjes hebben gegeten. (ik kreeg een tik over m'n neus, dat ik 3 maaltijden per dag moest gebruiken en dat doe ik nu trouw (vanaf vandaag )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Bet heb je al eens naar de Belgische site gekeken die hebben ook veel tips en adviezen.alcoholisme.2link.be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 En ja, daar was ie weer.....dubbele posting van mij. Eentje voor Mup en eentje voor Igor moet je maar denken ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Beankt voor de tip want dokterswacht en crisisdienst heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeBet heb je al eens naar de Belgische site gekeken die hebben ook veel tips en adviezen. alcoholisme.2link.be Zo wat een adviezen. Super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ik ga even tv kijken. Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 heb m'n ronde met de honden al gelopen. we waren verdwaald we hebben een dik uur moeten lopen. en wie is er nu moe en afgepeigerd ????? he he nou wie??? 3 x raden............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Aha Igor nu snap ik het. De pups zijn jou aan het opvoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 ja en wie moet er ook nog de afwas doen/?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Mup...nog even een appel??? dat is een maaltijd voor mij. Igor..3 x per dag eten, krijg ik niet voor elkaar. De tijd gaat zo snel. Zit ik net even, denk ik: sodeju...moet ik weer eten. Ik denk dat ik vandaag maar oversla, heb er echt geen zin in. Heb ook het smoor in..NIET OP JULLIE!! Ik ben online om mezelf wat af te leiden en om naar jullie te luisteren. Alles is beter dan mn eigen familie. Zoiets dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 en wie liggen er met dikke buikjes op de bank............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 quote: Originally posted by: igorheb m'n ronde met de honden al gelopen. we waren verdwaald we hebben een dik uur moeten lopen. en wie is er nu moe en afgepeigerd ????? he he nou wie??? 3 x raden............ HAHAHAHA hoe kon je nou verdwalen igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Beate eet jij helemaal niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 bijna niet Beth. Ik ga je nu een persoonlijk bericht sturen, met een telefoon nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 De doggy's hebben hun plicht voldaan maar hebben geen tomtom dus die hebben je veilig naar huis gebracht om de afwas te doen. Lijkt me een eerlijke verdeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Oké Beate ga het even lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Mag ik vragen waarom je zo weinig eet? Of is dat te persoonlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Alleen doordat je geen honger hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Beate je bent altijd zo bescheiden en lief maar we zijn er ook voor jou hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ik heb geen honger en ik lus niks. Bovendien denk ik dat er allemaal slechte dingen in zitten, ik denk dus hetzelfde over alcohol als over eten. Ik weet; alcohol is troep, is slecht, is ongezond. En dan automatisch denk ik ook zo over eten, en heb geen trek meer. Dat werk dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden