partyservice Geplaatst 11 november 2010 Rapport Geplaatst 11 november 2010 bedankt voor julie reackties! Toen ik mij aanmelde bij dit forum was mijn voornemen om te stoppen met drinken maar nu krijg ik het advies om te minderen en niet in 1 keer niets meer te drinken omdat dat slecht kan zijn voor mijn gezondheid!!!heeft iemand hier ervaring mee ???
lady jane Geplaatst 11 november 2010 Rapport Geplaatst 11 november 2010 Wie heeft je dat advies gegeven Rene?Ik lees het nergens terug.Ik ben zelf wel in een keer gestoptwel eerder zelf geprobeerd, maar dat lukt niet echt.Toen ik hier kwam ben ik gelijk de online trainingvan tactive hier gaan doen en toen lukte het wel.Ik heb ruim 35 jaar gedronken en ben niet ziek geweest,wel een poos slechter geslapen, zweten en andere (overgangs)verschijnselenzoals sombere buien en sjaggie, maar die ik had ik met drank eigenlijk nog meer.Er komt niet meteen een beloning, maar het gaat steeds beter en af en toe een (flinke) dip.De redenen waarom je dronk zijn niet zomaar weg, dus je moet met jezelf aan de slag.Maar het is te doen, dat bewijzen wel meer mensen hier en zo leuk was het leven met drankook niet.Als je heel extreem dronk zou ik overleg met je huisarts of een verslavings-instituut plegen.veel succes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden