Spring naar bijdragen

Zondag, 14 november 2010


BamBam

Aanbevolen berichten

Soothe...alcohol, oplosmiddel...van hersens, lever, right. Maar ook tijdelijk oplosmiddel van problemen, angsten,doodsverlangens. SNap je? Ik verdedig hier niks, maar ik bedoel; ons kent ons, of niet???
We weten hier allen waarom er gedronken werd. Of mag er hier niet meer over gesproken worden.
Soms...ging het net goed, omdat er...Mensen kunnen in huilen uitbarsten met drank (doen ze ook), dan kun je ze vaak overreden tot andere inzichten. Soms, pas dan...kun je praten waarover het gaat in principe.
Heel veel dingen zitten diep, diep. Normaal zal er nooit iemand een woord over zeggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh Will wat moeilijk, een scheiding (zoiets speelt er misschien bij jou?) is zo moeilijk. Wanneer je geen vaste eigen plek hebt...is het leven 3 x zo zwaar. Al is het maar een hut, een eigen vaste plek heb je nodig, Voor jezelf en je geest. Will, zit je in een scheiding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap ze Soothe, bedankt voor je inbreng.

Ja Beate, dat is idd zo, maar het mag geen reden zijn om verder te gaan op het pad dat wij ooit bewandelden of nog bewandelen.
En natuurlijk moet of mag er over gesproken worden. Daarom ook dit forum hé ;)

De witte sé, what's up ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte :heart:

Beate, ik geef aan dat het wat met ons doet, anders deden we het niet.
Het is een pracht ontspanner, daar kan geen pammetje tegenop,
helaas trekken we op de lange termijn aan het kortste eind.

Zelfs een voortijdige dood behoort tot de mogelijkheden.


Omdat ik dit 100% besef sta ik de 25ste drie jaar droog en ja, ik lust best een slok.
Zeker nu ik door een dal ga.

En toch laat ik het staan.

Het komt als de tijd daar is, dan gaat de knop om en beseft men dat het genoeg is.

Dus er is hoop voor een ieder. maar eens moet men een duidelijke keus maken.

Weg met die troep.

Dag lieverds!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap ze witte, thanx for the visit ;)

Ja Beate, midden er in !!
Bijna komplete vechtscheiding zelfs, maar net op tijd het roer omgegooid. Beiden compromissen gemaakt en één daarvan was dat ik niet meer thuis zou slapen. Eentje waar ik al wat spijt van heb gehad.
Loop met zo'n klein toiletzakje van hot naar her, dag na dag. Hangt dik mijn .....je weet wel uit !!

Nieuw app klaar op 30/11 en mijn nieuwe start. 15 dagen te gaan, maar nog steeds geen groen licht van de bank. Zelfs dat heb ik nog steeds niet binnen. Pffffff, mijn maag is soms een woeste storm en ik kan niet voorruit of achteruit.

Moet veel achterlaten, diepe emoties, maar ik zal er door komen. Zeg dat ik het heb gezegd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb/had twee stiefkids Beate. Heb ze mee op laten groeien vanaf hun 3/7 jaar. Nu 18/21 en ik heb het beste van mezelf gegeven voor hen. Resultaat.......de dochter weigert nog één woord te spreken met mij, zoon is heel koel, maar redelijk.
Het doet me nog het meest pijn van allemaal en ik weet bijna zeker dat ik ze nooit (of toch héééél weinig) zal zien !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe...go for it man!! prachtig standpunt. Je bent nog jong misschien, vele verleidingen zullen zich nog voordoen, wapen je nu daar voor, want je weet; voor jou werkt het niet, die (rot)drank. We moeten altijd alert blijven, alcoholisme is een progressieve ziekte...het gaat door en door en door. Ook al sta je jaren droog; sociaal drinken kan /lukt helaas nooit meer. Beter dat je nu alvast voor eeuwig afscheid neemt van de drank.
Sterkte met je situatie, dit buiten de drank om. Werk of prive situatie, dat weet ik niet, maar sterkte.
Hoe oud ben je? snelle korte vraag he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh WIll, wat erg en zwaar. Ongelooflijk, waarom waarom dan?? Ook ik ben gescheiden, 2 kids. Is allang geleden, maar ik weet; een scheiding is vreselijk, vreselijk, voor alle partijen, kids, papa, mama...
Ik hoop, hoop toch echt dat je eens weer contact met je kids krijgt.
Kinderen, ja kinderen!! kunnen ook ongelooflijk HARD zijn en kunnen dat JARENLANG volhouden. Ze hebben dan geen idee wat dat hun vader of moeder aandoet. OK, ouders kunnen stom zijn, maar kinderen kunnen ZO HARD zijn.
Dat ik die van mij nog zie...is mn geloof en hoop en vertrouwen geweest. NU, eindelijk, nu ze volwassen zijn draaien ze bij, maar ze zijn ongelooflijk hard geweest tegen mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Beate, ik hoop ook op de jaren van het bijdraaien. Heb er altijd zo mijn best voor gedaan.
Ik heb dingen misdaan, zij heeft dingen misdaan, maar de hoofdoorzaak is de opstart geweest van onze zaak, waardoor we onszelf hebben verloren.
En dan heb ik het nog niet over mijn beste maatje die ik al 35j ken !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, dat kun je niet zeggen; ik denk dat ik ze nooit meer of zeer weinig meer zie. Geef hun de tijd, vogel ondertussen wel uit of ze beinvloedt worden door je exvrouw, dat zou niet eerlijk zijn. Maar ook daar komen ze eens achter...he mama vertelde dit over papa...maar was dat wel zo?
Will, vind je het erg dat je gaat scheiden of ben je het er mee eens? Beter van niet meer bij elkaar?
En scheiding zit gegriefd in je ziel, een scheurtje....gaat nooit meer weg. prima om mee verder te leven hoor, maar het scheurtje blijft. Je ben veranderd en dat is niet terug te draaien. Het tekent je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK dan Soothe, 62 jaar oud, ervaring van 30 jaar alcohol in uw bloed en leden. Maar goed, je bent er nog, denk ik; dan zal het wel meevallen toch? Oh leuk, nu weet ik dat je niet mer die jongemand bent die Igor denkt dat je bent. Ik zal nix zeggen!! Sotthe, hoeveel jaar sta je nu droog? als ik vragen mag? het is al laat, ik moet afsluiten als net meisje. Vroeger moest ik ook al voor half 11 savonds binnen wezen...
NEE, ik ben geen moslima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate, ik had graag opnieuw geprobeerd, een "verse" start als het ware, maar het is anders, dankzij mijn beste maatje wellicht. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ach wat, misschien is het allemaal beter zo, only time will tell.

Ik moet vertrekken hier, groot schip gaan losgooien.
Het ga jullie goed, ik blijf nog wel enkele jaartjes hangen hier, denk ik :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja zeg WIll...kom hier terug iedere dag. Je maatje heet Black Daniels? of zoiets?
Will, ik ken je niet, maar ik denk dat je lief bent. Dus ik geef je een trusten kus! en een klap op je schouder, zovan; kom op man! doorzetten, je redt het. Ja, t kan jaren duren nog hoor....maak je geen illusies.

Ik ga nu zelf ook op bed. Mensen, we leven toch met zn allen in een fantastische tijd! In Europa;geen oorlog, geen honger...internet, schoolopleidingen voor de kids, werkgelegenheid.
een beetje vrede in ieders hart....dat zou mooi zijn. trusten lieve strijders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals gewoonlijk heb ik weer meegelezen.
Will, way to go, hou vol, jouw tijd komt nog :heart:. Het is een kwestie van geduld he.
Voor mijzelf, redelijk adb geweest dit weekend. Maar net gesprek gehad met partner, o.a. over mijn jeugd, ik weet, dat is geweest. Maar achteraf gezien, dacht dat ik er klaar mee was. Ach, toch wel.
Geen gezeur, ik leef nu, ik weet wat ik nu heb. Stel geweldige kids iig, die eerlijk tegen mij zijn, durven tegen mij alles te zeggen. En dat is mij heel veel waard!
Wens iedereen een goede nacht :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, ik zal zeker nog een keer je relatiedraadje lezen bij Themas. k Heb er ook aleens op gereageerd.
Maar Will, blijf hier toch schrijven joh, je zal nog moeilijkheden genoeg krijgen, met wie kun je die dan bespreken? Wij zijn anoniem en on-veroordeeld. Is dat een goed nederlands woord?
Trusten Will, het ga je goed. Please laat van je horen hier morgen. Trusten, liefs.
Ik sluit nu ook af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...