Spring naar bijdragen

Wat te doen bij zuur weer?


jerre1982

Aanbevolen berichten

Wat doen jullie bij zo'n hondenweer van de afgelopen dagen?
Mijn favo's:
- TV kijken (gezellig een goed filmpje opzetten en knuw in de zetel, eventueel met dekentje en warme chocomelk ;) )
- PC (nieuwe liedjes beluisteren, wat opzoeken e.d.)
- met de dochter bezig zijn
- bezoekje brengen aan familie en lekker stukje taart eten of zo

Misschien lezen we van elkaar wel, interessante tips? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook bij hondenweer lekker bezig met van alles. Meestal schilder ik.
Ook game ik, en houdt van diverse games, maar vooral van action adventure of R.P.G.
Ook houd ik wel van films. Montey python, Tombraider (ook de game), veel avonturen films, sprookjes, kinderfilms en Sc. Fictionfilms. (alleen de echte goeie).
Ook houd ik van goeie documentaires. Daar gaat mijn voorkeur uit naar het misterieuze, b.v. docu's over het monster van Loch Ness, de maya kalender, maar ook St. Hawking mag ik heel graag zien.
Afé alles wat niet zo goed wetenschappelijk bewezen kan worden.
En verder knuffel ik wat af met m'n dieren. Mijn dag is altijd wel gevuld.
o ja, ik drink s'ochtends een bakkie kof, en verder veel bubbeltjeswater met aanmaaklimo, maar wil echt eens meer thee gaan drinken. Heb verschillende soorten heerlijke thee gekocht. die laat ik koud worden, doe er dan een scheut citroen in en bubbeltjeswater, dus icethee. mmmmm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh jerre, ik ben een slechte. Met hondeweer ben ik depri, kan er niks van maken dan. Het "gezellige" heb ik allang vergeten, weet niet meer hoe dat moet. Ik wacht gewoon braaf met de staart tussen mn benen op beter weer. Zolang mn computer het nog doet....maar als de elektriciteit ook nog uitvalt!!! brr.
Wat ik doen ga dan? drinken? moeilijk als er niets in huis is, bidden dan maar. Mar meestal schrijf ik dan in mn dagboek bij een noodverlichting. Oh dat dagboek van mij, dat wordt nog eens wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate, ik herken wel een beetje wat je schrijft. Ik voel me ook depri worden bij hondenweer. Maar ik probeer dan zoveel mogelijk met vrouw en dochter bezig te zijn. En films zien of nuttige dingen doen in huis. Want als ik nuttige dingen doe in huis krijg ik daar achteraf voldoening van en dat helpt om dat depri gevoel tegen te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...