witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ben je net als mij. Gewoon erop gaan zitten Nah nee zelfs dat niet eens hahahaEn als ze nou zouden mee chatten, dat zouhelemaal mooi zijn:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 slaap lekker, all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 T shirts en vesten hier.Welterusten Dhen, Witte en Hanen Jetik ga uitloggenvast mijn bedje klaarleggen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Wees maar blij dat je bedje niet in 1 of andere sporthal staat vanavond.Weltrusten Dhen en JaneSlaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Het was weer fenomenaal, The Yes Men, heerlijk. Geeft de burger weer hoop.Mij in ieder geval wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden