Beate Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Lieve vrienden, ik sluit af hier. Voor allen die morgen bij elkaar zijn: een hele gezellige dag gewenst!! Hopelijk ook nog eens mooi weer! en vertel hier he!! ik wil alles weten! zo leuk. Dag en voorzichtig en rustig aan!
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 hallo allemaal,Allemaal lekker aan t genieten vh weekend??
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Ha Witte,lekker The Voice gekekenwat een talent en guts zeg!
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Nee jane ik was aan "frogeren" tussen de zwarte stukjes door.Dit lijkt wel een rebus.Wie t weet mag t zeggen:DWat zal jij trouwens balen zeg, een verplicht avondje tv door de ns..Welke site Jetset??Barcelona staat ook nog op mijn verlanglijstje nl
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 strijk je die rimpels ook meteen weg?
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Lees net dat er morgen waarschijnlijk nog geen treinen rijden,ben ik ff blij dat ik niet met die ene trein die nog wel reed mee ben gegaandan had ik nu niet terug gekund en dus morgen niet mee kunnen rijdennaar jullie toe.
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 En dan had je de nacht mogen doorbrengen op een veldbedje. Ook weer eens wat anders he.
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 nou doe toch mijn Ikeabedje maar
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Nou je mag blij zijn dat je niet in Utrecht bent JaneDe hotels daar zitten bommetje vol.Volgens mij wrdt t een nachtje sporthal op een veldbedje ofzoietsvoor de reizigers die nog daar zijn.
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 en mijn B&B staat leegzonde he
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Beter B&B dan op een veldbedje in een sporthal lijkt mebrrr moet er niet aan denken.Alhoewel ze er heel veel aan doen, om t verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Ja maar t blijft armoe tochen je weet dan niet hoe en wanneer het aflooptnee geef mij maar home sweet home.Dochter heeft gewonnengelukkig allemaal met de automaar wordt nachtwerk dus
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Leuk joh dat ze zoveel lol beleefd aan haar sportDie pubers willen t nog wel is opgeven in de puberteitT is echt best wel een drama,Ik ben echt blij dat ik niet met de trein hoefde vanavondJe zal dr toch maar zitten pfff
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Witte, ik zag Froger net nog in de TV kantine:D
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 ook gekekenen genoten?die carlo en Irenehadden we vroeger niet kunnen denken he?
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Wat een talent heeft die Carlo heIk lag helemaal in een deuk met die miss huppeldepupHij was Onslow gewoon bijna echt .Trouwens van harte gefeliciteerd Hannah!!!!Wat een goed bericht las ik vd week van jouBen blij dat je hier ff inlogtwant dit wil ik je steeds nog zeggen
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 same from me han:heart:het raakt snel op de achtergrondmaar voor jou natuurlijk nietben je voorlopig "veilig" nu?
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Jet nog niet naar bed?moet jij niet vroeg op pad morgen?
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Dat is ook zeer zeker een feestje waard Hanna alle narigheid die je meegemaakt hebt.Ik ben echt blij voor je!
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Misschein is Jet toch nog weer een andere blouse aan het zoekenen die moet dan ook weer gestreken worden natuurlijk.Je kan t er maar druk mee hebben natuurlijk:D
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Of ben je ook een blouse aan t zoeken,die nog gestreken moet worden??
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 Ex is haar halen bij de sporthalmaar dan komen ze hierheen gefietsten dan moet madam nog pakkenwant vooraf was ze te luidus ze houdt er 2 wakker+ zichzelfen morgen mag ze met haar eigen teamnog een topwedstrijd tegen Nesselandeeen berucgte tegenstanderen helaas zit ik dan niet op de tribune
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 ik een bloese?strijken ikke?merk wel dat je mij niet kent
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Geplaatst 19 november 2010 t wordt nog druk hierhoe later op de avond he.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden