Bethanie Geplaatst 19 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Kaartjes van vandaag zijn ook een schot in de roos. Als je niet lekker in je vel zit niet teveel geven, doe vandaag eens iets voor jezelf, probeer te ontspannen en luister naar je lichaam. Alsof die engeltjes het weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 19 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Dees 113 bestaat wel op 113.online. Daar staat een tel.nr. en je kunt chatten , emailen en op forum maar het is inderdaad voor psychische nood. Net als 112 maar dan voor psychische nood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ik heb een blije dag vandaag. Van alles aan het doen en vanmiddag nog even met da prins gesproken op msn. Wat een leuke vent zeg - oe !!Eens kijken of er nog een goede film komt vanavond, daar heb ik zin in ! quote: Originally posted by: borretjeJoehoeoeoeoe 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Als er nog mensen moeten treinen (ik dus)Utrecht heeft brand in een relaishuisen van en naar Utrecht niets dus voorlopig.Eerst ns.nl raadplegen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Heeft ie toevallig geen oudere broer Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Vast wel Jane, in Palestina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Wat je ver haalt is het lekkerst, toch:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Gaat het alweer over die prins van Woman?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 misschien heeft ie wel 2 broers Mup:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Zo, hier weer thuis van therapie, honden al uitgelaten, nu lekker met de benen omhoog op de bank...Eerst even eten en dan toch maar mijn vriend gaan mededelen dat ik morgenmiddag niet thuis zal zijn, maar op Zandvoort...Maar in de avond wil ik wel weer thuis zijn om ook met vriend wat tijd door te brengen.Woman ; Geniet maar lekker van je prins hoor, Mupke is jaloers ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Palestijn, Jetset..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 quote: Originally posted by: jane4misschien heeft ie wel 2 broers Mup:light: Waarom zegt ze dat dan niet meteen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 macht Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Vanavond komt de Yes Men (2) op teveehttp://www.tvgids.nl/programma...es_Men_fix_the_world/Ned. 2 om 23.45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 pf ze is wat aan het regelenlaten we maar van het positieve uitgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Krabbel zekers niet terug lieve Jet...Al heb ik wel de bibbers om mijn vriend te vertellen dat ik naar de meeting ga...Uitstellen heeft onrust, weer een goed leerpunt voor mijzelf...Maar daar heb ik nu weinig aan...Doorbijten dus maar...Maar nu eerst mn lamsrack op gaan peuzelen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 lijkt me niet echt wat Woman?Kinsey op RTL8 heb ik pas gezienerg goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Al ik het goed heb heeft ie wel 5 broers ofzo.....Nog meer gegadigden ???Alleen zijn die broers wel erg streng moslim, wat ik heb begrepen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ja die ga ik ook kijken, Jane ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ik sla over Woman...Laat fikkie mijn portie maar nemen...En nu echt eten !!! Bye... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Nee, dan hoef ik ze niet Woman. Zij mij ws. ook niet. Kindlief wil macaroni dus komt er macaroni. Maar nu nog niet. Hij wacht nog maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 quote: Originally posted by: jetseteen onderdanige zus zou wel ok zijn. Moslim of niet maakt niet uit, als ze maar gehoorzaam is (hm, gaat deze te ver?) Ik qoute em gauw ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Hihihihihi, Jet... Nee hoor...Helaas voor jou lijken de meeste moslimvrouwen met name buitenshuis onderdanig, maar in huis hebben ze een aardig lepeltje in de pap te roeren;)Goh, lijk Heintje wel... Bye... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Bah wat goor zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ben je al weg blondie? Ik wilde nl. nog iets vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden