Otje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Erg leuk nieuws:Prins komt vrijdag de 10e weer, en gaat dan pas woensdag de 15e savonds weer weg !!!Dat is echt heerlijk lang ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Een prins met smaak en verstand, Woman.Dat is een tref, zijn er niet veel van.Genieten meisje, zo is het bedoeld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 ja hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Nog een fijne avond,Morgen om half vijf begroet ik 30 november.Om dat een beetje plezierig te doen ga ik nu dobberen op mijn bedje.Welterusten allemaal, hoop jullie morgen weer te ontmoeten,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 de zwervende droge woestijnvos dus, jopiejet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 kwestie ook van waakzaamheid he, jopie....blijven kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 hou het droog Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 als je drijft ben je toch niet droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Beate,Ik vertel het later, nu nog niet, help me herinneren, eind van de week?Hier is je droom, hij is gecomprimeerd, pak hem voorzichtig uit,De inhoud is breekbaar, zerbrechlich, klinkt mooier en is ook meer wat ik bedoel, als ik het letterlijk genomen hetzelfde.Diepte zit heel vaak in een kleine nuance...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 trusten harry teveel! waar bemoei ik me eigenlijk mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik ga ook maar slapen. Niet omdat ik moe ben maar omdat 't begint te "kriebelen"...heb er even geen ander woord voor.Heb nog even dit draadje gelezen en het is fijn om te weten dat ik er niet alleen voor sta.Nou maar hopen dat ik geen nachtmerries krijg...Weltrusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Triop, welnee..je krijgt geen nachtmerrie. Zo moet je niet beginnen met dat te denken want dan is het bingo, gegarandeerd. Ik trek me ook terug, wil niet steeds de hekkensluiter hier zijn. Dat doet me dan denken aan mn kroegjaren...als laatste naar buiten! Dag lieve vrienden. zo en nu zal ik eens wat koken voor vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Gered!!!!!En weet je, het kostte me niet eens moeite....Ik heb er daar niet eens eer aan hoeven denken.Dank jullie wel allemaalff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Witte...eigen prestatie!! hulde. Maar wat kom je laat aanzeilen, ik lig al in de haven en heb mn olielampje uitgedraaid. zie maar, het is blauw nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Prachtig, dank ! quote: Originally posted by: TeveelEen prins met smaak en verstand, Woman. Dat is een tref, zijn er niet veel van. Genieten meisje, zo is het bedoeld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Nietdrinker Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Weltrusten allemaal, leuk om dit forum te leren kennen!En begint dan morgen echt de eerste dag van mijn nieuwe leven...? Ik hoop het, ga het droog houden voortaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hmmm Jopie je kan met een glimlach genieten hoor van je broodje roomboter met pindakaas, want ik heb t zelfs heel makelijk zelfs gered.Ik wens je er een eet smakelijk bij...Leuk Bol zo een draad. Ik heb al ff gekeken of hij er al was, maar ik zag m nog niet staan.Ik ga dr zeker gebruik van maken wanneer het nodig is, als je m opent hoor.Mup, nogmaals bedankt dat je zoveel mensen op mn schouders heb weten te zetten.Ipv dat het dan zwaarder wordt, wordt het juist lichter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Zou Blondie nog in gesprek zitten....Ik hoop dat het de lucht weer wat kan klaren voor haar.WillMorgenochtend ben ik er niet, maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen.Ik ga off,Weltrusten allemaalLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden