Mupke Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 quote: Originally posted by: BeateIk lees hier vaak over de lijst van een (feest)pact...mis ik een draad of zo? Ik heb hem even voor je naar boven gehaald. Staat nu bovenaan bij Thema's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 OK Mup, ga ff lezen....en wie weet, wel deelnemen aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Nou, ik heb m'n pact ook gehaald vandaag ...wat een dag pffff.Ik ga m'n bedje in met een goed boek : Alice in wonderland, original version.Misschien zie ik Alice dan ook nog wel in dromenland Vast weltrusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 je kunt mn verwachting lezen daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Trusten Triop..en wie weet, droom je nog van meer dan alleen die Alice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triop73 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Hoop van niet Beate, de laatste dagen heb ik alleen maar nachtmerries.Alleen met Alice ben ik al blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Goeden avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Triop...dat is niet de bedoeling! nachtmerries. Iets doe je niet goed, ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Hoi Teveel, t geld weer binnen voor vandaag? als ik je slogan onderaan lees...denk ik altijd eventjes dat je zegt: wie je aanpakt val mee... maar het is: Wat je aanpakt....Raar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Misschien ken je me zonder het te weten Beate...Want dat vind ik ook wel, mensen vallen over het algemeen heel erg mee.Ben nog maar heel zelden teleur gesteld.En dat komt niet omdat ik mijn verwachtingen zo laag stel, integendeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 grappig Teveel, jij legt het figuurlijk uit, ik bedoelde het gewoon letterlijk. Vallen...pats, boem, dat werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 je kan naar drank ruiken...dat heb jezelf meestal niet in de gaten. Maar nu ruik ik naar frituur....en dat ruik ik dus zelf wel! Jakkes, mn hele laptop stinkt naar frituurvet. Ik heb eten gekregen vandaag van vrienden...dacht ik, makkelijk, niet koken gewoon hapsnap...maar nu stinkt alles hier. Het ligt tuurlijk als een blok beton op mn maag. Ook dat nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 oh, we zijn nog maar met zn vieren....niet weggaan...vermaak mij nog wat aub met uw verhalen! Ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 welk verhaal wil je horen, Beate ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Niwi....over jezelf natuurlijk! hoe je de dag bent doorgekomen, hoe het met je gaat enzo.Misschien kun je nog een tip weggeven...niet drinken, goed slapen. (een kinderhand is gauw gevuld Niwi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 ahja.....net klaar met werken dus, Beate....en het is bijna woensdag...dan is droge dag 8.313 ook weer een feit...leuk genoeg ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Wat wil je horen Beate? Ik heb nog wel verhalen op de plank liggen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 en met slechte mensen als ik gaat het altijd goed...bovendien mijn slechtste dag nu is nog altijd veel beterdan mijn beste dag toen ik nog dronk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Niwi, dus al 22,775342 jaren droog? Ja leuk bericht. sprak ik met lichte jaloezie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Martens, dat verhaal van de bovenste plank dan maar graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Martens, dat verhaal van de bovenste plank dan maar graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 hallo ik kom nog ff zeggen dat ik zooooo ontzettend blij ben dat ik gister geen druppel gedronken heb en blij ben met het pact van gister.Pff ik ben net pas thuis van het werk, ik moet er niet aan denken om vandaag de hele dag brak rondgelopen had.Op zich duurt zo een dag al lang, maar dan nog ongeveer 3x langer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 ja, klopt ongeveer, Beate...achter de komma weet ik eigenlijk niet...de laatste keer dat ik gedronken heb was 17 februari 1988 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Ook prima dag gehad.Lekker gewerkt, uit wezen eten met vrienden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 quote: Originally posted by: MupkeVanochtend had ik al even teruggelezen want ik was toch wel nieuwsgierig of Witte zich gisteravond nog gemeld had. NIET nieuwsgierig of ze het pact gehaald had, want daar ging ik al vanuit. Dit vind ik nou echt super Mup, ik zit net bij te lezen en dit is dus de warmte van het frum...Gewoon helemaal gemeend, dank je wel voor deze zin.Doet me goed!En het was zeker leuk deze actie van jou.Ik zag net ook dat er een dagpactdraadje is.Ik hou m in de gaten, voor mezelf maar ook om andere te ondersteunen,Want als we elkaar zo kunnen helpen, komen er alleen maar hele goeie veranderingen bij de frummers tot stand.Verhuizingen, nieuwe banen, nieuwe relaties, vakanties, goed contact met eigen kinderen enz enzTeveel om op te noemen eigenlijk.We gaan dr voor1 voor alle, allle voor 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden