Spring naar bijdragen

woensdag 1 dec

igor

Aanbevolen berichten

Nee Beate,

Ik heb geen spijt, ik ben alle excusen zat, daar had ik geen zin meer in. En officieel ben ik eind januari uit dienst, dat hij ook niet hoeven doen. Ik ben vrijgezel, maar heb een goeie vriendin die heb ik alles verteld heb, zit nu bij me ouders, ff een paar daagjes bij komen, die heb ik het ook verteld, ook van mijn probleem. Eigenlijk wisten ze het wel en zijn blij dat ik het nu eindelijk aanpak!

Als ik me maandag niet verslapen had was het besef nog niet eens tot me doorgedrongen, dan had ik mezelf nog langer wijsgemaakt dat ik het allemaal wel aankon. mischien is het goed zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Limburgert, je schrijft dat je baas je al lang zn hand boven je hoofd heeft gehouden. Was dat allemaal al om je alcoholgebruik? Heb je er lang gewerkt? Even terug naar je thuishaven dus, je moeder had wellicht alles allang in de gaten, moeders kennen hun zonen vaak erg goed. Wees blij dat je daar kunt komen.
Ja, misschien moet je toch echt proberen je drankgedrag aan te pakken, voor je zelfvertrouwen is dat al zoveel beter. Maar het is een lange weg, stapje voor stapje. ALs je maar niet gaat flippen van kwaadheid of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet iemand die snel kwaad word, gelukkig, ook nooit een kwaaie dronk gehad, meer uitbundig en vrolijk, gelukkig maar. Nee mijn manager wist het niet, maar ik was wel veel vaker te laat en liet steekjes vallen hier en daar, terugkijkend, allemaal door de alcohol. Verder goede prestaties maar het houdt een keer op.

Mijn ouders hadden wel al vaker (vaak!) gezegd: kan het niet wat minder met drank? ze wisten het wel!

Maar luitjes, ik ga (proberen) te slapen, succes allemaal, en bedankt voor de steuntjes in mijn nuchtere rug!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik doen Cathy: het goede!!

En wat is wijs? ik was het zat om weer met een k*tsmoes aan te komen. Ik heb zelf pas maandag erkend dat ik een probleem had, en kon dat op dat moment niet verzwijgen tegenover hem. Wij als (ex) gebruikers kennen alle smoesjes wel om dingen te verhullen, ik was het zoooo zat daarmee!!

Weltrusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik heb een lekker dagje gehad. Nix aan de hand met prins, alles okay.
Vanavond gezwommen en daarna een flinke wandeling gemaakt. Wel op de terugweg een flinke reep chocola gehaald, maar dat geeft niet zo. Was lekker ;)
Nu voel ik me erg goed, ga zo lekker slapen en gun mezelf de kachel beetje aan in de slaapkamer, want het is nog kouder dan gister en de wind staat precies op mn slaapkamerraam en afgelopen nacht had ik het zoooooo koud.
Ik heb bedacht dat als ik me zo goed voel dat ik Zowie dan beneden laat snachts bij de poezen. Ze zijn zo leuk samen, dan worden ze nog hechter. Als ik me niet goed voel neem ik haar nog wel in bed. Ik ga het gewoon eens proberen, het is steeds zo'n gedoe met beddengoed appart houden en verschonen voor als prins komt...kan het proberen, kan het ook weer terugdraaien als ik dat wil.
Nu naar bed, leker slapen dagdag !x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...