Teveel Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Ai, zover had ik niet door gedacht Beate.Je zal wel gelijk hebben, hoorde bij dat bericht ook dat wij een van de, en dan een getal met 23 nullen, geloof ik, planeten zijn waar leven dan ook mogelijk is.Ben benieuwd wanneer ze kennis komen maken...
Beate Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Nou...je moet je kop er ook nog bij houden hier! Ik zou je een pb sturen...denk ik..he? waar staat de naam Mupke? bleek dat ik gewoon op het openblote forum hier was. Toch opletten geblazen hier.
Mupke Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 quote: Originally posted by: BeateMup....het KAN niet anders...we zijn bloedverwanten!! Hoevaak is dit nu al niet voorgekomen!! Nog nooit dacht ik? Of ben ik ook al zo vergeetachtig?
Mupke Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Oh. Pb hoeft niet meer. Ik heb het nu al gelezen. Net als iedereen.
Beate Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 ik heb gelezen dat Borretje voor 4 weken in retraite gaat. Geen computer, geen telefoon....dat is niet voor niets! Het is beter dat ze daar volledig tot rust komt en haar programma daar volgt. Men verbiedt het contact met "buitenaf" (aardbewoners) omdat je dan het risico loopt van heimwee en dat de "cursisten" dan opeens naar huis gaan en afhaken. Ik weet het, want ik het oh zo veel ervaring met dat. (n naaste)
Beate Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Mup, je bent vergeetachtig!! ik ga het niet terugzoeken...maar t is vaker voorgekomen. Speelt geen rol, een detail.
lady jane Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Als jullie een leuke serie (humor) winterfoto'swillen zien, ff bij thema's kijken!!dag dagtot laat/laters
witte Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Geniet Jane!!!!Veel plezier daar in de zon...
Beate Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 He Jane....hoeveel graden is het nu in Turkije? bikini mee? hou je van vliegen? bang? ik wel, maar vlieg toch veel. spannend allemaal, all-in!!! voor jou niet he! wel verleidelijk als je er niet voor hoeft te betalen al die alco versnaperingen. Maar je hebt je standpunt al ingenomen. Heel goed!
Mupke Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Ik ga mn bed opzoeken. Gelukkig kan ik morgen wat langer slapen.Welterusten opblijvers.
Beate Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 trusten Mup, he daar late nieuwe inloggers...kom erbij! welkom
Teveel Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Wie dan Beate?Zie geen late gasten...
Beate Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Marc, Witte (nou ja, dat weten we) Alf, Meissie66 is net weer weggegaan zie ik.
Beate Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Ik zal die Limburgert eens even roepen: He daar planet earth...log even in!! er is nog een stoel vrij!Meerdere stoelen, dus nachtbrakers...loop nog even binnen hier.Teveel...maar weinig mensen zo laat, die zijn verstandiger dan ik. Gister was het weer half 2 snachts. Jij deed gelukkig het licht uit.
witte Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Ik denk niet dat ze veel behoefte hebben om hier wat te zeggen Beate
Teveel Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Ik hou van de avond Beate en meer nog van de nacht.Alles wordt dan anders, er is veel meer mogelijk, intenser.
Teveel Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Hallo Witte, aan het pact gehouden?
witte Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Ja hoor Teveel gaat heel makkelijk en bij jou?Hoe was trouwens je sinterklaasmiddag/avondwas het gezellig?
Beate Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 ja Witte...stille lezers. kan vaak genoeg zijn.Ik ben ook een avond/nacht mens. Toch hoor ik van de typische ochtendmensen ook het halleluja over de ochtenstond. Dat geloof ik direct. Wat we gemeen hebben (ochtend en avond mensen)..we houden allebei van de stilte... nog voordat alles opgang komt, of nadat alles al is druk te zijn geweest.
witte Geplaatst 2 december 2010 Rapport Geplaatst 2 december 2010 Dat is een mooie Beate echte nacht en echte ochtendmensen houden allebei vd stilteZo is t maar net
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden