witte Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Dit keer zonder te roepen.Alles ok Dymph?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Dag lieve mensen,Ik wordt 50 km verderop verwacht.Ga maar op tijd weg hoewel het slechte weer zo te zien wel meevalt.Fijne avond en voor straks welterusten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Hallo allemaal,Druppeltje is er weer maar zag niet dat jullie me gemist hadden. Was zeker wel lekker rustig zo he? Nou sorry dat is dan nu afgelopen hahahaBijlezen na enkele dagen is niet om te doen maar zag in een flits Baco en mijn hart gaat naar haar uit want weet wat het is om minder valide te zijn en altijd pijn te hebben. Knuffel van me meis.Van Dymph heb ik het telefoonnummer dus zal morgen proberen haar te bereiken.Hier ook wat minder gegaan. Scootmobiel kantelde en kwam er met mijn voet onder. Ja 3e keer in een jaar maar zei en zeg nog steeds dat het kreng niet deugd. Een scoot mag niet kieperen en helemaal geen kreng van 110 kilo en daar kon dus mijn tere pootje niet tegen. Gelukkig dat Caro om de hoek woont en regelmatig met Banjo gaat wandelen want mag eigenlijk niet lopen tot donderdag. Lief hoor zo'n trouwe vriendin want het is rot weer en ze loopt ook maar met sokken en schoenen te slepen want kan nergens in. De enige die hier blij mee is dat is haar struikrover want die weet dat ik altijd wat lekkers voor hem heb dus komt graag hier hahaha. Toen stond er opeens een griezel met een gebreide muts op en een fiets voor de deur. Was het de dorpsdokter...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Goedeavond allen,Ha, die Drup,Jeetje, al weer problemen met je scoot.Wat een ellende.Zeker voor je voet.Balen zeg.Wel erg gelachen om je dorpsdokter.Weer een een hele nieuwe ervaring he.Phoe, wat een gladde glibberwegen.Ben blij dat ik thuis ben.Gelukkig wel mee kunnen rijden in de auto,maar dan nog...Gisteren om 22.00 thuis.Toch maar weer gefietst (helft gelopen dus)Enfin, worden we sterk van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ga maar naar bed,Is weer niet warm te stoken hier.Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Weterusten Rapi(ben ik nog op tijd?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ja Rapilos was eng maar ook heel fijn dat die man naar me kwam kijken alleen ben zo'n outfit niet gewend.Moest pootje laten zien en zou meer pijnstilling krijgen die hij door zou faxen naar de apotheek (huh is hier een fax hahaha).Enfin de missionarissen op everzwijnen deden hun best want had na een uur al mijn medicijnen en verband.Moraal: in een dorp zijn ze bezorgder want in de stad had ik langer en veel langer moeten wachten om hulp.Wat heb ik geleerd? Geef het de tijd te wonen in een dorp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Mis ik iets leuks op tv of zijn overal de kabels bevroren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 den jopie se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Welterusten Joop. Den Niwi se .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Ola, slaap wel allen.Kapitein, werkse. Voorzichtig op de weg he! Groeten van je muze.:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 BB, ook lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 den Bam se...ook den Mup se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Giga trigger weten te doorstaan door naar mijn zus te gaan.Verdriet en pijn om onbegrip van partner maakt me wanhopig.Zet daarnaast ook nog de vakantie van mijn kids en mijn wanhoop neemt onmogelijke vormen aan...Maar...............Ondanks de giga trek niets gedronken, maar effe wezen uithuilen bij mijn zus.Schiet er niks mee op om te gaan drinken, daar los ik niks mee op, maar maak de problemen alleen maar erger... Duik nu mn bedje in, doodmoe, maar geen rust om te slapen...Truste ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 gedicht.koffiedikkijken...toen ik na een liter jeneverSophia Loren in mijn bed aantrof,ben ik in paniek naar mijnkoffiezetapparaat gerend, maartoen de koffiegeurd zich verspreiddetikte Sophia mij op de schouderen vree-en we alsnog.Dichtbundel: Delirum TremensJ. RutgersHiermee wou ik vanavond binnenvallen...ik vond hetzelf nogal mooi dat gedicht.p.s. hoe gaat het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 he Blondie....moeilijk, maar je slaat je er sterk doorheen! petje af. Probeer het dan nu te verwerken he, ben je straks als een rots...voor je kinderen die op vakantie gaan. k Zou bijna zeggen....werk je zelf op tot top-conditie voor je kids...daarna kun je als een pudding ineen zakken en je zelf de tijd geven om langzaam weer erbij te komen. Enne....wij zijn er toch hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 he Niwi en Teveel....houden jullie mij nog wat gezelschap hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 sorry, de umlaut kan ik niet vinden op mn laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Niwi, jij moet een rijk man zijn nu!! hypotheken aflossen met statiegeld....dat hou je lekker over!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 En ineens gebeurt er iets bijzonders....ik sta niet alleen tegenover het gezin van mn moeder. Mn neefje, uit het gezin van mn vader sluit zich subtiel achter mij door me erkenning te geven. Wauw. Dit gevoel is nieuw. Ik sta niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 k was al uitgelogd, zie nog net dat je online bent. Vertel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 k was al uitgelogd, zie nog net dat je online bent. Vertel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 woman, het is al stiklaat, leuk dat je toevallig hier nog bent. Hoe was je dag verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 he daar beginner van de Dagdraad...nog hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst 4 december 2010 ja Beate, ineens vallen puzzelstukjes in elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden