Beate Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 ik wil ook een prins voor 5 nachten! tenminste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 bij blijven ze nooit! of ikzelf kick ze eruit (meestal) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 Teveel toen je terugkwam uit frankrijk...teveel gedronken, was dat uit frustratie? want je baas had je toch teruggefloten? gedwongen de vakantie eerder te stoppen? Maarre...wanneer kun je weer naar Frankrijk?Je gaat dat toch wel inhalen, die vakantie? niet alles opgeven voor t werk hoor! Doen de bazen ook niet.Ga maar eens golfen overdag...wie struinen daar rond? jawel, de bazen. of een zeilpartijtje...wie varen er mee? jawel, de bazen...die hebben overal tijd voor. t personeel werkt dag en nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 he Nijn en Jopie...hoe is het? en de andere ingelogden. Ik weet ik ben hier laat, probeer wat kontakt te krijgen, anders ga ik nog even naar de chatroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 ???? ? ?? ???? ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 het programma pakt mn taal niet, wou gewoon zeggen dus: welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 het programma pakt mn taal niet, wou gewoon zeggen dus: welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 he Alf...als laatste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst 5 december 2010 saaie boel hier, ja ik weet dat het rond 10 uur savond bal is, maar dan ben ik meestal nog niet thuis.Ben afhankelijk van de late avonduren. Dit schiet niet op voor mij, 6 x tegen jezelf kletsen.dag!! allemaal! go for it de komende week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden