jerre1982 Geplaatst 8 december 2010 Rapport Geplaatst 8 december 2010 Al een tijdje geleden dat ik effectief nog iet heb geschreven op dit forum. Dus ik dacht laat ik nog eens iets van me horen!Meer dan 2 maand sta ik nu droog en voel me echt als herboren! Ik kan echt iedereen aanraden om vol te houden, want het is echt de moeite waard! We kennen wel allemaal dat leuke prettige gevoel van als we gedronken hebben: je kan (schijnbaar) meer aan, je voelt je wat euforisch... Wel: dat gevoel heb ik nu ZONDER drank!!! Echt fantastisch gevoel! Ik sta opgewekt op, heb zo veel meer energie en het leven is er een pak mooier op geworden! Ik voel langzaam aan hoe ik mijn wereldje weer aan 't opbouwen ben. Mensen om me heen voel dit ook en readeren positief... Ik heb weer zin om veel te sporten ook!Ik hoop dat dit een klein duwtje kan zijn voor mensen die nog maar an het begin staan, of die het moeilijk hebben om de stap te zetten! Ik zou zeggen: go for it, zet je tanden op elkaar en vecth ervoor! samen staan we sterk!!Veel succes aan iedereen!groetjes!
lady jane Geplaatst 8 december 2010 Rapport Geplaatst 8 december 2010 Fijn te lezen Jerre!Met de fam. ook alles ok?
jerre1982 Geplaatst 8 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 8 december 2010 met de familie ook alles ok ja, zou zeggen super! bedankt om de interese jane Dochtertje wordt hier echt al flink wat mondiger en beweeglijker. Ze kan sinds een weekje stappen en jonge, dat is leuk omp te zien! Koùm nu thuis van me werk en loopt ze naar me toe (eerder wankelen) en roept ze: papa - papa! Echt zo fantastisch gevoel krijg ik dan! :-)Goed, truste aan iedereen nu en tot morgen!x
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden