igor Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 jammer dat ze de feestdagen zonder kids moet doorbrengen dan. zouden ze echt zo bikkelhard zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Helaas wel Igor, maar er liggen nog genoeg mooie feestdagen in het verschiet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 ben d'r even weer vantussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Ineens voel ik me dufVandaag staan dan ook wat vervelende taken op het programBed verschonen, stofzuigen, kattebak enzo nog meer van dattumBléh. Nou ja even doorbijten, kop koffie erin en aan de slag. Schoon huis is best prettig. Vooral als er een schone prins komt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Update Borretje ; Intake in de ene provincie, opname in een andere provincie...Het moet toch niet gekker worden.Zin om een aantal ambtenaren achter hun desk vandaan te trekken.Wie gaat er mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 KLAAAAAAAAAAAAAAR !!!!!!!En nou ben ik gelukkig Alleen nog maar prettige dingen in het verschiet. Vanavond dansen en morgen dan......Eerst nu een kop koffie met 5 koekjes (kan nog steeds geen maat houden he.....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Ja same here. Heb wekenlang een chocoladevla met een reep chocola erin (in stukjes) als favoriet gehad. Echt heerlijk. Chocoladevla met stracciatellayoghurt doet het ook erg goed trouwens. Toen ik net gestopt was ben ik echt op proefsensatie avontuur gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Nu maar even op de bank dan. Broodje eten en chillen. dahaaaaaaaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 he toine,hoe lang ben je gestopt?ik zag je niet bij wie is wie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 EET SMAKELIJK ALLEMAAL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Goedeavond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 ik ga even bankhangen heb net een dutje gedaan voor het eten, nu maar een voor na het eten dutje doen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Hihihi, hier ook net de soep op, Igor...Maar dat na het eten dutje kom ik niet aan toe...Voor mij is het : Hup, in de benen voor de nazorggroepLaters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Op controle geweest en pootje in het gips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Kusje dr op en een droppie dr bij omdat je zielig bent DrupHoi Teveel jij ook goedenavond en alle andere ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Thanx Witte ik wil een hele zak drop.Maja ik heb paars gips wat mijn lievelings kleur is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 zo vandaag dag 1 er alweer bijna op,heb gedurende een weekje langzaam afgebouwd,want als ik ineensstop word ik altijd heel erg ziek,en daar had ik ff geen zin in,vandaar ook geen detox aangevraagd.enfin we gaan er weer voor,het wordt weer pompen of verzuipen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Wat een drama steeds Drup:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Sailor heb je hier een maatje? Dan wordt het misschien iets makkelijker voor je om er helemaal voor te gaan.Je verziekt zo heel je lichaam joh want je vergt er toch een hele hoop van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Bolleke ik probeer het te zien als pure pech. Die scoot was niet goed maar vandaag al een heel stuk gereden met mijn nieuwe en dat ging veel beter. Angst is er nog wel om te vallen maar deze scoot bleek veel beter. Het fijne was dat ik erkenning kreeg dat mijn vorige scoot dus echt niet goed was. Nu weer vertrouwen opbouwen maar voorlopig in het gips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Hallo Witte,Fijne dag gehad?Ik heb van 10 tot 15:30 uur vergadering gehad, viel mee planning was tot 16:30.Sheelt een berg, had nu geen files, een uur later is de reistijd meestal minstens dubbel.Zit nog wat te werken maar moet nu eerst gaan happen, begin trek te krijgen maar niet zozeer in eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Goeie avond Har.Is hij nu veel anders dan de oude Drup? Heb je het gevoel dat ie iets stabiler rijdt. Ik zou het toch best eng vinden hoor. als je ooit mensen ziet racen met zo'n ding. Overal dwars doorheen ofdat ze midden in een wedstrijd zitten. Maar belangrijk is dat je toch weer wat mobiler bent meid. Hoe is het trouwens nu met je hoofd? Is dat allemaal weer goed gekomen? Voel je daar nu niets meer van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Ik heb een beetje druk daggie Harrie.Ik zit nu ook te werken.Maar ja, dat is altijd zo in deze tijd van het jaar he..Lekker dat je vergadering sneller ging dan je van te voren dacht.Heb je trouwens nog toe gegeven aan je "trek"?Ik ben weer ff weg, maar kom straks nog ff langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Hee Witte,Ik zit ook nog aan de pc te werken en spiek af en toe op het forum.Nee ik heb niet toegegeven, was wel een beetje `over mijn honger heen`Heb een bak yoghurt met Cruesli op.En nu net lekker Nespresso gehad...Zie je straks misschien, morgen weer erg vroeg op dus moet op redelijke tijd naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Had het gemist Jopie, ga zo op mijn gemak luisteren met koptelefoon.Zit even 2 voor 12 te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden