druppeltje Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Schop voor Mupke en is meteen raak want deed het met mijn gipspoot hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Dank je Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeSchop voor Mupke en is meteen raak want deed het met mijn gipspoot hahaha Morgen zet ik hier een foto van mn blauwe bil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Ik heb niet eens ontbetenlaat staan de boodschappenmijn pubertje ligt er nog inen ik ga Mup achterna, goed voorbeeld doet goed volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Jane ook een schop nu ik toch bezig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Eigenlijk de rest ook want jullie sloegen mijn posting over. Ons Vlaams meiske (noem haar altijd patatteke) is vandaag 44 jaar geworden Dus wie is er hier nu traag?Ik natuurlijk niet want ga doggy uitlaten met de scoot hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Bijna altijd stil hier in het weekend Toine. 's Middags in ieder geval. Vanavond is het vast weer wat drukker.We zijn allemaal aan het poetsen. Vermoed ik.Hoeft jouw huis niet aan de kant Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 sue, blondie, bolletje en de restVanavond ga ik naar een feestje en ik heb besloten van niet te drinken.Samen staan we sterk !Mupke en Jane, ik ga ervoor !Tot morgen met een helder hoofd x E Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Ik had nog aan je gedacht vandaag Elvira. Ik was benieuwd of je je zou melden. Ja, dus. Het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Vandaag is het wel heel erg stil Toine. Ongezellig he?Mijn huis is verre van blinkend hoor. Maar door de week kom ik er niet toe om er iets aan te doen. Behalve een keer de stofzuiger erdoor slingeren. Dus in het weekend is zaterdag meestal wel de dag dat er het e.e.a. moet gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 den Mup se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Den Niwi se Ik dacht al .. Zie je steeds zitten maar je zegt niks. Stilte voor de storm Niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 ik ben altijd stil he...storm of geen storm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Was me niet opgevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 alles goed met Mup ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Ja, alles oké. Rustig dagje hier. Beetje huiselijk aan het doen. Kaarjes inmiddels aan. Sudderlapjes staan op dus dat wordt astraks lekker smullen. Aardappels, rode kool met mn lapjes.En wat schaft de pot in huize Niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 nog geen idee, Mup...kzal wel zien wat er op tafel komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 goedemiddag allen,nou ja allen? het is hier wel erg rustig zeg!dag 3 al weer bijna om,en het valt reuze mee moet ik zeggen,ben alleen vreselijk emotioneel,verdronkengevoelens waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Komen er nog geen lekker luchtjes uit de keuken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 nog niet, Mup....zal nog wel ff duren ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Den niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Middag Sailor.Vind je het weekend extra lastig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Ha die Will.Waarom groet jij alleen Niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 den Will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Ik moet het tv programma voor vanavond nog even bestuderen. Maar waarschijnlijk wordt het Net 5 voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden