witte Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 soothe:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Truste mevrouw van wel heeeeel veeeel beestjesSlaap lekker.Mooi om te lezen, dat je zoveel tips hebt gekregen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Alles lekker Witte,'t Heeft daarstraks een heel klein beetje gesneeuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Witte En de anderen ook een late groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Ik en paarden Sowat????Vroeger wel hoor, totdat ik er een keer keihard afgevallen ben.Nee sorry, wel jammer, want stel dat ik het leuk had gevondendan was dit een mega prachtig aanbod!!Ik hoop dat er iemand gebruik van gaat maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Truste Sowhat, en veel plezier morgen met je beestjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Ik wil geen winter meer!!!Ik moest wel lachen om Yvonne, met dr angst die steeds groter wordtDat is voor mij zooooo herkenbaar.Nah ja, we slaan ons er maar weer doorheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Ik heb het ook al gehad met de winter, Witte.Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Weltruste Harryslaap lekkerIk ga je voorbeeld volgen, voordat ik in mezelf ga zitten chatten.Truste Meisje66, Soothe en NijnLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Ik rook motoren, ik dacht: daar moet ik het mijne van weten! (knipoog)Gelukkig een paar bekenden hier. Ik kon niet slapen en laat me maar eens even weer zien hier.Ook wou ik een pb schrijven.Ik wilde Koh bedanken voor zijn/haar stuk bij Thema's. Erg mooi. Ik heb er wat aan!Het is mooi de vooroordelen van de AA zo onder woorden te brengen. Niemand is iets verplicht; je moet er zelf aan toe zijn. Ik twijfel nog althoos. Want het gaat op en af bij mij.Opnieuw relatieperikelen.Was ik een tijd terug doodsbenauwd mijn huis te verliezen? Ik heb nu het tegenovergestelde gedaan: mijn relatie verbroken, waarmee ik ook de kansen op het huis verkleinde. Ja, zo kan het verkeren.Woedeaanvallen van zijn kant: ik heb liever dat iemand zijn machteloosheid aangeeft. Wat communiceren mannen toch slecht! (ook al zie ik ook mijn aandeel wel)Bij mij triggert het vervolgens ook van alles. Niet zuinig!Ik heb het dus even knap moeilijk. Ik ben nu 5 weken vrij en ga er veel op uit.Soms voel ik me Ongelofelijk sterk. Nu even niet!Wat me opviel bij Kohtje: dat stuk over egocentrisme.Vroeger gaf ik heel erg veel... als re. ben ik denk ik gaan drinken. ( te veel geven?... geen balans iig)Nu is het andersom, dat klópt: ik ben veel egocentrischer geworden! Ik fantaseer wel over (vanalles en nog wat) vrijwilligerswerk en meer aandacht voor anderen. Maar ik ben ook aan het wegzakken in... mijn eigen wereldje. RG *Hier blijven meelezen is vaak erg nuttig.De kunst voor mij: niet elk zijn leed zo aan te trekken. Het over de ander hebben kost energie. Ik moet met mezelf aan de gang!Geheel tegenstrijdig met wat ik zo pas opmerkte.De goede lezer snapt me wel?!Waaahh, wat een verhaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Dagelijkse gedachte: de weg naar je doel begint op de dag waarop je volledige verantwoordelijkheid voor je handelen neemt.Dat voelt als toepasselijk! maarAction speaks louder than words.Let go. Let God.Ook een heel mooie: gelezen vandaag! Dank daarvoor.Morgen wordt mijn kind geopereerd. Ik ben gespannen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Welterusten Harry en Witte! Ik ga er ook in.Vorige winter ... vond ik het fijn, die sneeuw, maar nu !!? Brr, we weten het nu wel.Slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden