Mupke Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Ja, voor jou jammer dat je haar nu mist. Maar voor haar denk ik goed dat ze daar nu is.Slaap lekker Witte. Ik duik er ook in.
blondie6173 Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Daar denk ik anders over Mupke.Opname op detox bij iemand die al clean is ??? Opname met haar zoon kan ik me wel wat bij voorstellen, maar die detox dat vind ik echt waanzin...Maar goed, truste...Anders kom ik nooit in mn bedje terecht.
Mupke Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Ik weet niet wat er verder gebeurt bij zo'n detox witte. Ben een leek op dat gebied. Er zal vast meer gebeuren dan ontgiften allen.En dan nog, ze is op weg naar de hereniging met haar zoon. Dat is waar het om gaat nu. Ik kreeg de laatste tijd sterk de indruk dat dat ook was wat haar motiveerde om alvast te stoppen met de alco. En zonder deze detox-opname was de hereniging ook niet mogelijk gemaakt denk ik Dus .. overbodig misschien maar wel een voorwaarde. Het is niet anders.En nu ga ik ook echt.
druppeltje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Geplaatst 18 december 2010 Blondie Borretje komt kee dat weet ik zeker want ze is ijzersterk en zeer gemotiveerd.Wat een vreselijk verhaal van je zus, lijkt me doodeng zoiets.Ja je kids he? Vrees dat je gevoel zo zal blijven tot de 30e want daar ben je moeder voor en dat is alleen maar een goed teken omdat je van ze houdt.Nu ga ik echt mijn slaapshirtje opzoeken (heb de pest aan pyama's) maar wilde nog ff inloggen voor Blondie
Otje Geplaatst 19 december 2010 Rapport Geplaatst 19 december 2010 Mannen snappen dan niet dat ze even een smsje moeten sturen. Jeemig de peemig zeg hey. 1 smsje en alles is okay. Pfffff moeilijk he......ook veel werk om te doen. Nou ja. ik hou het maar weer op dat ze dat gewoonweg niet snappen. Morgen hoor ik natuurlijk ook de hele dag nix, de onrust is gezaait. Bah.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden