Spring naar bijdragen

woensdag 22-12-2010

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben ik weer...Pfff
Met een kwart flesje rode in mn handen gestaan, maar teruggezet...
Of ik nu trots ben op mezelf weet ik niet.
Zou zo terug gaan en toch gaan halen, bah !!!

Zo gesprek met partner, wie weet geeft dat wat lucht als ik duidelijk naar hem ben en mijn grenzen nog strikter aangeef...
Zullen zien !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Spud, hoe is het met jou joh. alles nog goed? Ook met de diertjes?

Blondie een hele grote pluim voor je hoor. Dat getuigd toch van een hoop wilskracht. Zeker als je tegen een gesprek aan zit te hikken. Blijf maar lekker in je huis en probeer te genieten van dat gevoel dat je jezelf hebt overwonnen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol, hihihi kom ik hier toch op het forum schrijven zoals je me vroeg. :) Gaat goed hier ondanks mijn pechperiode. Vandaag heeft een vriendin mij naar de dierenarts gebracht met 2 van mijn pact en nu kan ik zeggen dat het met allemaal goed gaat. Ookal heeft de 1 astma en de ander aanvallen van darmkramp. Beiden kan ik nu helpen als ze er last van krijgen.

Woman, ik dacht gelezen te hebben dat er voort een verbod was omdat die ballonnen problemen met het vliegverkeer gaven. Maar super om die dingen aan speciale mensen te geven, zeker als je ze ook nog samen oplaat. ;)
Heb je er ook 1 voor jezelf gekocht? Lijkt me wel een goed moment met al die prinsen op het witte paard prikkelen er 1 op te laten.
Ik denk dat jij het allemaal hartstikke goed voor jezelf weet, alleen je in een relatie van je stuk laat brengen je aan het twijfelen brengt. Dat denk ik iig te herkennen.
Ik geloof in levenslessen en ik denk dat jou les is bij jezelf blijven in een relatie en niet aan jezelf twijfelen omdat je nu eenmaal geen doorsnee mens bent. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu zeg ik niks tegen Blondie, hoi Blondie kennen wij elkaar of nog niet? Anders aangenaam kennis te maken. :D

Ik weet nog een leuk spelletje, flessen drank kopen en die thuis tegen een muur aangooien, tof wat voor kunstwerken je uiteindelijk krijgt met deze vrieskou. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag iedereen! Ben er weer weg van, ben veelste hyper om te wachten totdat de eerst volgende post en voordat je het weet staat er ineens overal reactie van Spud. :)
Fijne aaf!

Groetjes,
Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Saar,
Ik zie dat je ingelogd staat. Hoe is het nu met die vermoedheid? Gaat het al weer een klein beetje beter met je?
En met je sombere gevoelens? Ik hoop echt dat je het hier wat van je af kan schrijven meid zodat je het gevoel hebt er niet alleen voor te staan. voor jou een hele dikke:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ineens is ie steeds on line. Het lichtje staat op groen.
Maanden 24 uur offline, behalve als hij met mij sprak op msn. En nu steeds on line. Ik heb hem geblokkeerd want ik wil geen msn gesprek meer met hem. Dus ik lijk Off line.....
Ik ga nu overal wat achter zoeken. The end is near. Mn hart doet pijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman lieverd, ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Kun je niet beter iets leuks voor jezelf gaan doen in je atelier of zo? Of ff met de hond gaan wandelen. Nu ben je zo bezig om te kijken wat de exprins aan het doen is,. Logisch dat je daar achterdochtig van wordt je gaat van alles invullen. Je doet daar jezelf veel te veel pijn mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben ik weer...
In gesprek heel duidelijk gemaakt naar mijn "partner" toe dat ik van hem verwacht dat hij zich strict aan de afspraken houdt zoals afgesproken.
Ook aangegeven dat mijn gevoelens voor hem nog steeds alleen vriendschappelijk zijn en dat ik er eigenlijk geen heil meer in zie om deze facade te blijven volhouden voor nu nog ruim 2 maanden, maar hij wil er nog niks van weten...
Blijft tegen beter weten in hoop houden !!!
Zijn probleem moet ik dan maar bedenken...
:huh:
Ik ben in ieder geval duidelijk geweest:)

Hier nog even een uurtje teevee en dan lekker mn mandje in.
Morgen weer werken, gelukkig... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...