will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Die laatste paar woorden zeggen alles muzikant, zo mooi. Blijf er in geloven en lees mijn onderschrift maar eens goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ja idd Fleurtje, ik bedoelde alleen maar dat het misschien niet zo slecht is. Muzikant doet dit echt met de beste bedoelingen om haar te helpen, om haar te begrijpen, uiteindelijk zitten er hier velen zoals zij, of ex, speelt al geen rol. Ik vind het enorm moedig om hier raad te komen vragen, chapeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Muzikant, even terzijde:Ik vind het prettig van jou te horen hoe het met Desi gaat, zodat we haar weer kunnen steunen als ze morgen hopelijk het forum weer opzoekt.Maar het is al vaker gebeurd dat een partner of ander familielid van iemand met een alcoholprobleem hier ging schrijven en die werd dan kort daarna geblokkeerd door de moderator, aangezien dit een forum is voor mensen die zelf problemen ondervinden met alcohol.Weet dus dat dit kan gebeuren.Sterkte met jezelf; dit is een strijd die Desi zelf moet willen aangaan en daar zullen we haar bij helpen als ze erom vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoi Besje, ook weer van de partij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Is dit nu een foto van woman ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 En nu ga ik echt uitloggen; de rest lees ik morgen wel weer.Sterkte allemaal vannacht, aan die die het nodig hebben!Woman, sweet dreams (zal wel lukken na je :heart:sms). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Weet ik wel Wilrijk..maar als ik muzikant zo hoor denk ik niet dat het in dank ga worden afgenomen. Wat ik echt héél spijtig zou vinden. Dat staat buiten kijf! En uiteraard heel moedig van hem om hier te schrijven en raad te vragen. Ik heb nog nooit het verhaal van de andere kant gehoord omdat ik het meeste van de tijd dat ik dronk alleen was. Dus echt heel naar en leef enorm mee..Wil alleen niet dat het erger wordt. Ben ik te negatief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hihi, Will; leuk!Volgens mij moet ze iets voller (zie de beschrijvingen); er moet wel iets te buikdansen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hey hey Wil, en aan iedereen trouwensAl veel gelezen, nu efkes goeiedag zeggen...Hoe was het in de bio... Niet al te verleidelijk (tijdens, nadien?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Neen hoor, gewoon realistisch. Ik ben er hopelijk vroeger mee gestopt, maar ik herken zijn miserie in die van mijn vrouw. Zij heeft ook al een engelengeduld gehad met mij, net zoals muzikant. Maar ooit houd dat op, en ik hoop dat ik daarvoor blijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Wing, ik snap je vaak niet, maar dat klopt.Sting wel te verstaan!Soms moet een mens loslaten, maar dat is moeilijk.Heel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoop echt dat morgen alles beter wordt..Voor Desi en voor jou muzikant!Ze kan het heus maar ze zal zelf die stap moeten zetten. Niemand kan het voor haar doen. Je kan alleen maar toekijken en er zijn vrees ik.Probeer morgen toch nog maar een keer met haar te praten..Zeg haar dat je bang bent. Al heb je het al honderd keer gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Volgens mij heb ik het al twee keer gezegd maar het is echt net of ik mijn eigen man hoor praten.Ik had even de neiging om naar boven te lopen om te kijken of hij wel in bed ligt, zo griezelig die gelijkenis met wat jij zegt Muziekant.elke morgen reed mijn man naar zijn werk en wist niet hoe ik erbij lag/zat/hing als hij thuis kwam. Hij wist soms eerder dat ik die dag ging drinken als dat ik het zelf van plan was.hij zei wel eens, ging je maar vreemd, dan kon ik die vent een rotschop geven maar tegen de drank is niet te vechten.En ook ik vond dat het met mij wel meeviel.Ik hoop dat jullie relatie net zo sterk is als het onze, al was het soms kantje boord.Gelukkig gaat het met mij goed maar hier was het ook 6 jaar grand malleur.Refusal is mijn redding, het is rustig in mijn hoofd en ik hoop dat Dees ook zal besluiten dat dit middel voor haar een redding is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Fleur, ik ben met je eens dat het fout kan uitpakken.Als dat mij overkwam zou ik niet erg blij zijn.Muzikant, ik bedoel dus dat je het tegen háár moet zeggen, dat je bang bent.Dat je ook bang bent dat je het niet gaat trekken.Heel veel sterkte, ook ik moet allang slapen!Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Hoi Besje, verwachtte je al, tja........tijdens en na geen probleem, maar ik kwam binnen in het restaurant en de porto stond al klaar zonder dat ik iets vroeg (ik ken de mensen daar een beetje). Afin, vlug watertje erbij om te compenseren, maar bij de maaltijd toch nog een glaasje rood gevraagd. Het is alsof mijn mond dan een eigen leven leid. Tot mijn eigen grote verrassing, daarna een koffietje en met flesje water de bioscoop in. Geen drang, geen zweetdruppels om meer, nu thuis ook niks meer. Ik krijg hoop, ik heb eens even heel normaal kunnen drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ook dat je nog steeds zielsveel van haar houd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Ergens houdt het op dan. Wat kan ik zeggen?Het dringt niet meer door.Nu even niet; door o.a. de omstandigheden?Ze heeft een tijd sterk moeten zijn voor haar zus.Nu klapt de boel.Erg verdrietig!!!Sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Dat wilde ik ook net zeggen.Dat heeft nogal veel zin om tegen iemand die in de ontkenning zit te zeggen dat je bang bent.Dan krijg je als antwoord: waarom dan? het gaat toch goed? Ja ik drink soms maar toch niet altijd?kom, stel je niet aan zeg en laat mij.Dus Muziekant, praat maar gerust hier zolang het kan, in ieder geval nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Muzikant, je krijgt niet à la minute een ban.Ook jij wil je verhaal kwijt.Misschien kan je het haar beter op voorhand vertellen,dat je hier hebt gesproken.Van mij hoef je zeker niet weg, maar er is meer specifiefke hulp te krijgen.Buiten Al Anon is er nog het één en ander.Ga eens op zoek.Een vredige nacht en giet de drank door de afvoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Trusten soothy, ik ga weldra volgen.Em, je slaat spijkers met koppen vind ik. Mijn vrouw had me dat ook al zo dikwijls gezegd, en ik reageerde exact zoals jij beschrijft. Mede door me op de feiten te drukken EN al-anon krijg ik meer inzicht in alles.Heb verwoed de thema's gelezen over de ringen van .... en over de TIQ's. Je moet die ook eens doornemen muzikant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Absoluut niet muzikant, en ik weet wel dat je dat ook al zovele malen hebt gezegd. Heb geen spijt je tot hier te hebben gericht, ik hoop dat wij je op de één of andere manier ook hebben kunnen helpen, want voor jou is het haast even moeilijk als voor Desi, misschien nog moeilijker. Morgen een nieuwe dag met nieuwe voorruitzichten. Dag na dag. Ik duim voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Je stoort niet Muzikant, echt niet.Er wordt ook gezegd dat je kunt prqaten, graag zelfs.Maar als je niet meer komt, dan wens ik je een goede nacht en erg veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Nighty night iedereen, morgen vroeg op en mijn ogen beginnen te prikken. Het gaat jullie goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2010 Trusten Wil:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden