Lelie Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Dus bijdeze wens ik iedereen alcoholvrijejaren toe en wens iedereen al het goeds toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Je moet doen waar je je goed bij voelt Slokje.Het ga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 dank je wel mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Gelukkig, je leest nog even mee. Ik wilde nl, nog toevoegen:Als je toch weer eens terug wilt komen, dan kan dat. Maar dat weet je vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 O ja ik ben dan niet diegene die niet komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Prima Slokje. Misschien tot ooit dan he. Ik dacht even, wat is het hier stil. Maar zie nu pas dat het al na twaalven is. Ben helemaal uit mn ritme en let dus niet zo op de klok. Wel lekker.Tot morgen jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Misschien tot morgen Mupke kan dan al mijn weg hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 quote: Originally posted by: slokjeMisschien tot morgen Mupke kan dan al mijn weg hebben. Ik wilde er eerst nog (voor de grap) er bijzetten behalve Slokje, maar ik dacht dat dat misschien helemaal verkeerd kon overkomen. :$ Goed bedoeld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 december 2010 Rapport Share Geplaatst 28 december 2010 Goedemorgen,Lig hier in mijn Texels bedje, veel te vroeg wakker.Gister bij diner wijntje gedronken en heb daar nu een beetje spijt van.Toch maar proberen nog wat te slapen, straks eiland bekijken...Blondie, sterkte meisje, het duurt niet lang meer.Slokje het ga je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden