igor Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 goede morgen allemaal.ja ja ik zal de tafel dekken. en een peukie ............. het is -8blondie ziet haar kinderen weer vandaag, dan heeft ze ook heerlijk weer rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 zijn er nog mensen met 'goede' voornemens voor het jaar 2011? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 toine ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 nou toine een heleboel voornemens. maar in elk geval zorg ik ervoor dat volgend jaar beter wordt dan afgelopen jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 nini ook goede morgen. ik ken je niet, maar welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Goeiemorgen luitjes. Vind dat voornemen van jou wel mooi Igor: er voor zorgen dat komend jaar beter wordt dan dit jaar. Ja, dat geldt ook voor mij, dat ga ik ook doen. Guttegut.... ik ga eerst nog even een bakkie inschenken en een peukie roken.... jeetje wat een diepe gedachten op de vroege morgen op mijn nuchtere maag.... BRB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 den Yvonne se...goedemorgen....wij zijn de enigen blijkbaar...de rest in staking ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 morgu toine, ik zie dat Joop er inmiddels ook bij is gekomen, dus ook goeiemorgen Jopie...pfffffffffff, zit hier een partij te gapen, de tranen lopen over mijn wangen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Toine ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 pfffffffffffffff, brilletje even opzetten, hihi, goeiemorgen niwi, sorry in het kwadraat hoor, ben dus echt nog niet wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Hihi, dezelfde kapper geloof ik? De rest is denk ik nog aan het uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Bol, veel sterkte vandaag. Ik denk veel aan je, ik denk dat er heel veel mensen straks in gedachten om je heen zullen staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 was bedoeld voor Yvonne, Toine....maar nu jij er ook bent, is het helemaal verwarrend voor haar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Zucht.... toine.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Mooi, nu ben ik dus echt helemaal wakker. Ook goeiemorgen Toine... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Bolletje ik denk aan je vandaag. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Igor, vrij vandaag of mag je het jaar 'uitwerken' ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Ik zie dat Jopie al weer weg is.... Jammer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 nog 1 dagje werken dit jaar yvonne . gaat het wel goed met jopie? ik zie ze zo weinig. mag jij nog werken yvonne of heb je de rest van het jaar vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Ik hoef het heeeeeeeeeeeeele jaar niet meer te werken Igor, lekker he? Nou, ik meende dat Jopie ergens in een hotel zat op dit moment, maar het fijne weet ik er ook niet van. Ik mis haar best een beetje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Goedemorgen allemaal:DJippie, vandaag mag ik hopelijk mijn kids weer in de armen sluiten.Wel een beetje een dubbel gevoel, ik word herenigd met mijn kids en ons lief Bolletje gaat afscheid nemen van haar kabouter...Bol ; Heel veel sterkte, maak er voor jezelf iets moois van, zodat je straks niet alleen terug kan kijken op de positieve dingen bij leven met J maar ook kan terugkijken op een waardig afscheid van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 den Blondie se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 JJOOOOOOOOOOOppppppppppppppppIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEeeee waar ben je?blondie hoelaat kun je ze ophalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Goeiemorgen blondie. vandaag dan je kinders weer lekker thuis he? Is het nog gelukt hun kamertjes klaar te krijgen? en hoe laat komen ze??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Als alles gaat zoals het moet gaan landen ze om half 5 vanmiddag.Ex zou nog bellen of sms-en als ze vertrokken vanuit SriLanka.Niks dus... Ga er maar vanuit dat hij dat vergeten is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden