Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

en jij Mup, gezellig gehad? Hou je trouwens van al die vreugde? Heb je goeie voornemens?? Ik wel. Minder drinken. Vorig jaar bijna 5 maanden niet gedronken, in 2011 moeten er dat wat meer worden.

Geplaatst

en jij Mup, gezellig gehad? Hou je trouwens van al die vreugde? Heb je goeie voornemens?? Ik wel. Minder drinken. Vorig jaar bijna 5 maanden niet gedronken, in 2011 moeten er dat wat meer worden.

Geplaatst

Ik ben meer een ingetogen genieter Beate. Al die opgeklopte vrolijkheid hoeft voor mij niet. Maar wel genoten van de kerst enzo.
En morgen weer aan het werk.
Goede voornemens: meer minderen en stoppen met roken. :o

Geplaatst

ik ben wel ERG aanwezig vanavond. Alles dubbel. Klik het toch echt maar 1 x aan. MUP, wat lief dat je zegt dat je me gemist hebt! Ik ben hier uitsluitend voor jou, dat wist je toch??!! (smile)

Geplaatst

ik ben wel ERG aanwezig vanavond. Alles dubbel. Klik het toch echt maar 1 x aan. MUP, wat lief dat je zegt dat je me gemist hebt! Ik ben hier uitsluitend voor jou, dat wist je toch??!! (smile)

Geplaatst

Mup: meer minderen....wat is je streven? enne...stoppen met roken, tuurlijk!! kappen daarmee! niet goed, kost alleen maar geld! Wat vind je moeilijker? het niet roken of het niet drinken?

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Beate

Hoi Witte.....nee, nee, geintje. blijf hier! Die liefde van Mup vertrouw ik toch al niet helemaal
:P

:wacko:

Kom er maar gezellig bij hoor Witte. Plek zat.

Geplaatst

easy Witte. Kwam ik verkeerd/omgedraaid/ondersteboven over? Dat heb ik wel vaker in t leven, in mn volledige onschuld trouwens. Dat geloof je toch wel he?
Ik ben slecht in mn woordenkeus waarschijnlijk. Love you. Of hoeft dat nu ook weer niet???

Geplaatst

Ik wens je succes en vind het knap als het je lukt.
Mij lukt t niet in ieder geval. Ik heb er met drie moeite
en twee daarvan zijn behapbaar maar het stoppen met roken
is niet te doen daarbij, hoe graag ik het ook zou willen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...