Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hoi Mup, nee ik ben er weer, sinds 1,5 dag ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Mup, 2 x 1,5 dag is 3 dagen, maar dat is niet waar. Drukfout dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ja, ik zag je toch gister hier al.Heb je het leuk gehad? En blij weer thuis te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 ja en ja ik ben ook blij dat ik weer thuis ben. Veel gedronken, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 En nu?Weer in de pas lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ik heb je wel heel erg gemist hier Beate. Ben blij dat je terug bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 en jij Mup, gezellig gehad? Hou je trouwens van al die vreugde? Heb je goeie voornemens?? Ik wel. Minder drinken. Vorig jaar bijna 5 maanden niet gedronken, in 2011 moeten er dat wat meer worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 en jij Mup, gezellig gehad? Hou je trouwens van al die vreugde? Heb je goeie voornemens?? Ik wel. Minder drinken. Vorig jaar bijna 5 maanden niet gedronken, in 2011 moeten er dat wat meer worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ik ben meer een ingetogen genieter Beate. Al die opgeklopte vrolijkheid hoeft voor mij niet. Maar wel genoten van de kerst enzo.En morgen weer aan het werk.Goede voornemens: meer minderen en stoppen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 ik ben wel ERG aanwezig vanavond. Alles dubbel. Klik het toch echt maar 1 x aan. MUP, wat lief dat je zegt dat je me gemist hebt! Ik ben hier uitsluitend voor jou, dat wist je toch??!! (smile) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 ik ben wel ERG aanwezig vanavond. Alles dubbel. Klik het toch echt maar 1 x aan. MUP, wat lief dat je zegt dat je me gemist hebt! Ik ben hier uitsluitend voor jou, dat wist je toch??!! (smile) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 laatste keer dat ik het probeer, anders log ik uit voor vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 wat een stress, zo'n forum....zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Natuurlijk kom je hier voor mij. Voor wie anders? :wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Mup: meer minderen....wat is je streven? enne...stoppen met roken, tuurlijk!! kappen daarmee! niet goed, kost alleen maar geld! Wat vind je moeilijker? het niet roken of het niet drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 goedenavond.Of eh.. zal ik jullie beide maar alleen laten, lekker samen ofzoiets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hoi Witte.....nee, nee, geintje. blijf hier! Die liefde van Mup vertrouw ik toch al niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 haha beate jij weet t mooi om te draaien, natuurlijk bedoelde ik jou en mupke hiermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 quote: Originally posted by: BeateHoi Witte.....nee, nee, geintje. blijf hier! Die liefde van Mup vertrouw ik toch al niet helemaal Kom er maar gezellig bij hoor Witte. Plek zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 waar liefde is, is altijd plek genoeg toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Stoppen met roken wordt het moeilijkst.Meer minderen is nog minder drinken dan ik het afgelopen half jaar heb gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 easy Witte. Kwam ik verkeerd/omgedraaid/ondersteboven over? Dat heb ik wel vaker in t leven, in mn volledige onschuld trouwens. Dat geloof je toch wel he?Ik ben slecht in mn woordenkeus waarschijnlijk. Love you. Of hoeft dat nu ook weer niet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ik wens je succes en vind het knap als het je lukt.Mij lukt t niet in ieder geval. Ik heb er met drie moeiteen twee daarvan zijn behapbaar maar het stoppen met rokenis niet te doen daarbij, hoe graag ik het ook zou willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 OK, ik zal nu even serieus wezen. geen flauwekul meer. Ik zit zelfs nu rechtop ineens! Was ff weggezakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Ik moet om je lachen beate.Easy goes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden