Spring naar bijdragen

maandag 3 januari 2011

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 167
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben eens gestopt met roken want rookte 10 sigaretten per dag en vond dat veel.
Hield dat een half jaar vol en toen dacht ik na het eten ach een sigaretje kan wel weer.
Na een week rookte ik een heel pakje per dag weg alsof ik schade in wilde halen.

Moraal weten we allemaal............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje zeg wat goed. Nou dan weetje in iedergeval waar je het over hebt :)
Zo'n terugval ligt zomaar op de loer.
Ik ben ook eerder gestopt geweest maar had toen heel erg het gevoel dit voor anderen te doen en niet voor mezelf. Anderen vonden dat ik moest stoppen. Toen ik gestopt was kreeg ik veel pluimen in mijn hol ;) maar ikzelf voelde me zelfs na 2 jaar er niet goed bij.
Is ook al wel lang geleden maar toch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi
Zolang droog,geweldig
Zelf ben ik soms nog heel bewust bezig om het vol te houden
Het is regelmatig best lastig om positief te blijven,je zelf door elkaar te schudden en door te gaan met niet drinken
Weet als ik relativeer ,dat dit waarschijnlijk altijd zo zal blijven
Maar de prikkel om te drinken is en blijft in ons huis aanwezig
Manlief koopt en verkoopt wijn en gedisteleerd,het is en blijft overvloedig in huis aanwezig
Op dagen dat ik niet lekker in mijn vel zit is dt best lastig
Het blijft dus regelmatig, een bewust bezig blijven
Maar ja,het houdt je van de straat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad is drank overal verkrijgbaar. Toen ik stopte met roken had ik maanden nog chag in huis. Daar werd het niet moeilijker niet te roken. Drank kan ik ook op de hoek halen, dat is het niet.
Je moet echt willen ja, maar ook zit er wel verschil in of je 10 jaar gedronken hebt of 40 :$ denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo boodschappen gedaan. Ga erwtesoep maken. Makkelijk dan hoef ik morgen niet te koken als ik in J. z'n flat ga werken.
Liep ff een winkel binnen en zag daar sloffen staan. Dacht meteen o die ga ik voor mijn manneke kopen. O nee dat kan niet meer. En begon te brullen. Ben maar gauw de winkel uit gerend. Mensen zullen wel gedacht hebben "wat krijgt die nou."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...