niwi Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 den Witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Maar braaf in het zwart naar de kerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Klopt Niwi.vind je dat geen verslaving in stand houden, Myriam ?? Verslaaft blijf je toch, anders viel er niemand terug toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ik ben eens gestopt met roken want rookte 10 sigaretten per dag en vond dat veel.Hield dat een half jaar vol en toen dacht ik na het eten ach een sigaretje kan wel weer.Na een week rookte ik een heel pakje per dag weg alsof ik schade in wilde halen.Moraal weten we allemaal............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 @Myriamik heb je alleen de vraag gesteld omdat je zo vasthoudt aan 4 glazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Niwi wat zou ik dan kunnen zeggen? Ik kijk wel... ik probeer 2, morgen 6? Drink jij al meer als een jaar helemaal niets meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 als alles goed gaat, Myriam....wordt het 18 februari a.s. 23 jaar dat ik wat gedronken heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 NiwiGeweldigWas ik al een beetje trots op mijn 2jaar en 2 maanden,buig mijn hoofd,heb nog lang te gaan voor ik zo een score haal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 dag per dag, Bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Wil je zeggen dat je bijna 23 jaar droog staat Als dat zo is waarom heb jij je dan alsnog hier aangemeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 ja, dat klopt...23 jaar droog....ik heb aangemeld omdat ik graag waakzaam blijf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Jeetje zeg wat goed. Nou dan weetje in iedergeval waar je het over hebt Zo'n terugval ligt zomaar op de loer. Ik ben ook eerder gestopt geweest maar had toen heel erg het gevoel dit voor anderen te doen en niet voor mezelf. Anderen vonden dat ik moest stoppen. Toen ik gestopt was kreeg ik veel pluimen in mijn hol maar ikzelf voelde me zelfs na 2 jaar er niet goed bij. Is ook al wel lang geleden maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 het gaat ook om de kwaliteit en niet de kwantiteit van het nuchter zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Kwaliteit van het nuchter zijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 ja, Harry...omdat ik me gelukkig voel met het nuchter zijn...er van kan genieten....en dat ik niet verlang naar drank.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Niwi mag ik je dan vragen hoe oud jij bent? Als je al zolang droog staat komt in me op dat jij toch niet meer bang hoeft te zijn voor een terugval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 NiwiZolang droog,geweldigZelf ben ik soms nog heel bewust bezig om het vol te houdenHet is regelmatig best lastig om positief te blijven,je zelf door elkaar te schudden en door te gaan met niet drinkenWeet als ik relativeer ,dat dit waarschijnlijk altijd zo zal blijvenMaar de prikkel om te drinken is en blijft in ons huis aanwezigManlief koopt en verkoopt wijn en gedisteleerd,het is en blijft overvloedig in huis aanwezigOp dagen dat ik niet lekker in mijn vel zit is dt best lastigHet blijft dus regelmatig, een bewust bezig blijvenMaar ja,het houdt je van de straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 het is dan de waakzaamheid om daar niet bang voor te worden...ik ben na anderhalf jaar nog eens hervallen...voor die 23 jaar dan....en zoiets wil ik nooit meer meemaken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Mevr jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 dat bedoel ik er mee, Bako....drank is overal (verkrijgbaar)....het gaat er om...wil ik of wil ik niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Inderdaad is drank overal verkrijgbaar. Toen ik stopte met roken had ik maanden nog chag in huis. Daar werd het niet moeilijker niet te roken. Drank kan ik ook op de hoek halen, dat is het niet.Je moet echt willen ja, maar ook zit er wel verschil in of je 10 jaar gedronken hebt of 40 :$ denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Heel andere vraag;Om te stoppen met roken heb ik heel veel gehad aan Allen Carr stoppen met roken, hij schijnt ook zo'n boek te hebben over stoppen met drinken (alc) kent iemand dat van jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Ja mevr Jopie,ik word al ruim 2 jaar getolereerd met deze naamAls je er op staat zal ik hem veranderenAnders blijf ik als triggerend figuur door het leven gaanOf ik stop met komen en komt er rust in de tentRoept u maar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Niwi,Op het moment dat ik de vraag "verstuurde" wist ik het antwoord ook...Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Zo boodschappen gedaan. Ga erwtesoep maken. Makkelijk dan hoef ik morgen niet te koken als ik in J. z'n flat ga werken.Liep ff een winkel binnen en zag daar sloffen staan. Dacht meteen o die ga ik voor mijn manneke kopen. O nee dat kan niet meer. En begon te brullen. Ben maar gauw de winkel uit gerend. Mensen zullen wel gedacht hebben "wat krijgt die nou." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden