snoepje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Geplaatst 13 januari 2011 ben hier nieuw en snap nog niet veel van dit forummaar heb behoefte aan lot genotenben sinds 10-01-2011 gestopt en heb het erg moeilijkkomt er echt een tijd dat het echt over gaatis het leven ook leuk zonder alcohol
Teveel Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Geplaatst 13 januari 2011 Hallo Snoepje, welkom.Ik ben hier, pak ´m beet, een maand of 11, maar ik kan je daar geen antwoord op geven.Ik weet wel zeker dat je hier de steun en antwoorden zult vinden die je zoekt.Slechts sterkte en heel veel succes wil ik je wensen,Harry
bolletje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Geplaatst 13 januari 2011 Hoi Snoepje,Bij de meesten hier zie je dat het moeilijk hebben, een stuk minder wordt of over gaat, maar de vraag is natuurlijk waardoor heb je het moeilijk. Is het omdat je gestopt bent met drinken of is het omdat er nu hele andere gevoelens naar boven komen. Gevoelens die je voorheen weg gedronken hebt.Ik heb het in het begin van mijn stoppen ook moeilijk gehad en iedereen die flink gedronken heeft krijgt afkickverschijnselen. En dan voel je je verdomd beroerd.Daar kun je wel iets aan doen hoor. Als je naar de huisarts gaat en vraagt om b.v. librium, dat spul zorgt er voor dat je wat minder last hebt van afkickverschijnselen, zal je het daar in ieder geval wat makkelijker mee krijgen.Die afkickverschijnselen duren meestal niet zo lang hoor.Maar probeer vol te houden en kom met ons mee babbelen op de dagdraad. Dat is bij ditjes en datjes.Daar kun je in ieder geval wat meer vragen stellen en krijg je ook van meerderen raad.Houd vol hé nu niet opgeven. We zijn er voor je.liefs Bolletje.
snoepje Geplaatst 13 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 13 januari 2011 of er andere gevoelens naar boven komen dat weet ik niet hoorben vooral prikkelbaarheb wel eens librium gehad via de bouman kliniekmaar hielp niet echt en werd daar ook niet echt geholpenook de gedachte van nooit meer,, maar weet dat ik nooit meer moet drinkenja ik moet sterk zijn om nog wat van me leven te makenmaar snap van het forum niet zoveel hoor
bolletje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Geplaatst 13 januari 2011 Wat snap je niet Snoepje? Hoe je bij de dagdraad moet komen? Als je jouw draadje,( daar waar je nu schrijft) kijkt dan zie je daar boven de dagdraad van vandaag staan. Donderdag de 13e. als je dat aan klikt op de laatste pagina dan kom je bij onze dagdraad. Daar schrijven we het meest zeg maar. Daar komt iedereen in een soort virutele huiskamer terecht. maar als je het nog niet snapt dan vraag maar hoor. Je kunt in ieder geval al op dit draadje komen. Draadje betekent daar waar alle berichtjes geschreven worden.Eerst weer terug naar home en dan naar ditjes en datjes, en dan naar donderdag, dat aan klikken en dan naar de laaste pagina.Nu staat de dagdraad onder deze pagina van jou.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden