Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo mensen,

Ik krijg zo vrienden op bezoek voor "een borrel"....lastig want het zal voor mij de eerste keer in vriendengezelschap zijn dat ik nee moet zeggen en fris blijf drinken.
Ben bang dat ze dat heel vreemd vinden.
Hoop dat ik sterk in mijn schoenen kan blijven staan!

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben.

Groetjes Gerebeer

Geplaatst

Hallo Gerebeer, ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik had het afgelopen zondag, ook mensen op bezoek die drinken. Even een moeilijk moment toen zij wijn en whiskey namen. Ik heb een kop thee gemaakt en toen ging het weer. Ik heb ook geen vragen of opmerkingen gehad. Ik merk dat het meer in je eigen hoofd zit dan in die van een ander. Zelf vind je het onwenning omdat je altijd meedrinkt, anderen zijn daar eigenlijk helemaal niet zo mee bezig, heb ik al een aantal keer gemerkt. Succes, als je deze momenten doorkomt, ben je zo weer een stapje verder;)

Geplaatst

Beste G, je hebt ongetwijfeld gelijk. Da zijn meestal ook de momenten dat ik voor de bijl ging. Had daarnet ook een moeilijk moment (ga vrijdags dikwijls pintjes drinken om een uur of 4) en heb rappekes voor ik mij bedacht een halfke antabuse genomen, voilĂ , gedaan met denken aan pintjes pakken. Als ik ga zullen het cola zerotjes worden en "spa rood" denk ik.

Geplaatst

Is dat wat die antabuse?? Zijn er nog andere middeltjes die werken?
En wat zijn de symptomen als je dan toch alcohol gebruikt?
Als je wilt stoppen met roken heb je tenslotte ook middeltjes ( nu rook ik niet en heb dus nooit iets gebruikt)
Iemand goede tips??

Groet Gerebeer(tje)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...