An Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Blondie je bent geen loser. Wat helpt jou dit nu??Een loser is iemand die het laat zitten en niet wil veranderen, die het niks interesseert.Dat je nu drinkt is niet slim, gooi de zooi weg, maak een kop koffie en we zijn het vergeten.Je voelt je echt veel beter. Ik daag je uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Oh Blondie...je hebt al zoveel zorgen, straf jezelf nu niet nog meer door jezelf een loser te voelen.Er is misschien wel nooit een reden om te drinken, of misschien is er altijd wel een reden om te drinken. Morgen de draad weer oppakken, met volle moed! Uitglijers kennen we allemaal. Ook geen geruststelling natuurlijk, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 kanjerja had het niet echt in de gate omdat ik gewoon elke dag een fles ging halenmaar als je dat per week optelging altijd naar de lidle en was dan 2,80 kwijt keer 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Drank is op nu... Ik stop nu. Tom; geen verontschuldigingen...Het is nog steeds mn eigen verantwoordelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 MUP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kanjer Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Beste kanjer allemaal,Ik ga afsluiten voor vanavond. Ga boer zoekt dr...eh vrouw kijken.Merk ook dat ik de afgelopen 11 dagen stukken beter slaap maar ook sneller moe....dus voor nu...welterusten en tot snel en veel sterkte allemaal.Ook week 3 wordt vast een succesvolle week.....elke dag is er één snoepieDapper ga ik de strijd aan. Jullie ook..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Oh Blondie, is het nu op? t is nog vroeg...ik hoop dat je niet in de gelegenheid bent om "bij te kopen".Of zoals ik wel deed: 1 pizza en 6 bier bestellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 ik zal het nog eens herhalen....nuchterheid is een beloning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 blondieje bent tenminste eerlijk tochgebeurt is gebeurt en kijk niet meer naar het verleden je verander het toch niet meer richt je op de toekomst:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 BLONDIE @@##$%$^$$% WAT BEN JE AAN HET DOEN ZEG :( Heb je veel gedronken? Je ging zo goed meis, wat is dit jammer. ook al heb je niet veel gedronken, je zal toch morgen het gevoel weer hebben dat je weer opnieuw moet starten.God wat vind ik dit zonde zeg, wat vind ik dit beroerd voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Niwi...dat zal best allemaal, maar nuchterheid is ook strijd voeren, niet kunnen slapen, je onwenning voelen.Niet al te kort door de bocht he! Die beloning zie/voel je niet direct. Dat is een moeilijke periode voor de meesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 hey kanjerja ga ook kijken maar blijf wel onlineja we gaan ervoor en over een jaar kunnen wij ook beginners steunennee slapen doe ik slecht daar wacht ik echt opslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 precies Sowhat!! erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 beatedat vind ik nou eens mooi gezegdwant ben al 7 dagen nuchter maar voel me niet lekkerder hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 dat weet ik, Beate....maar het is jezelf ook de tijd gunnen om nuchter te worden....en dan is het een weelde om niet te hoeven drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Niwi, ik heb het nooit een straf gevonden om te drinken. Snoepje, ik zit ook (weer eens) op dag 7, slaap op pillen en heb wat hoofdpijn..terwijl ik dat nooit heb.Een lange weg te gaan nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Fijn Blondie,Op is op.Morgen weer schone nieuwe lei.En je blijft een kanjer en vechter hoor.Je komt er echt wel.Was even een dip vandaag.Vergeten we gauw weer he.En nu ga ik ook boer zoekt..kijken.Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Blondie...je maakt gewoon een doorstart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 beateja ook hoofdpijn en een gevoel vandaag van een enorme katerga het helemaal zonder medicatie doen gewoon doozettenslaappillen doe bij mijn niks wordt ik alleen duf van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Snoepje, je moet maar accepteren dat je je de eerste week niet goed voelt.Je lichaam is hard aan het werk om te herstellen.Besef dat en voel het.Ben blij dat je je dat zelf gunt.Probeer er blij om te zijn.Zo maak je je hetzelf erg zwaar.Ik ga afsluiten, tot morgen, sterkte allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 oke annmaar ben een doemdenkeren dan is het nog moeilijker heb daarom ook advies nodigweltrusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessie Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Dank je wel allemaal voor het mogen mee lezen. Heeft me goed gedaan! Ik ga slapen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Jopie, ga je mond wassen met zeep !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Jopie???!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hier weer rustig...Rest van de drank door de gootsteen en ik begin morgen gewoon weer opnieuw met tellen...Thnx Niwi en Jopie voor de PB.Thnx iedereen hier die alsnog reageerde...Uiteindelijk blijf ik eindverantwoordelijk, ook voor mij gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden