snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 doeiii womanjou verhaal onthoud ik kan ik nog eens lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Fijn Snoepje, die 9 dagen zijn al een mijlpaal hoor, hou je hoofd koel en voel je hart niet je hoofd, daardoor ben ik een jaar zonder drank geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Da's een mooie AR: met je hart> en niet op je hoofd afgaan.Hoewel? Het koppie is er natuurlijk om ons bij de les te houden.Wat mij betreft ligt het hart dicht tegen de ziel aan: voelen dat je mag geloven in jezelf.Je ware aard.(soms heb ik zulke buien ja...)Geweest AR?o ik lees het al, een dipje in 2010.Geen man overboord. Droog blijven dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ronald is helaas weer weg.Jopie, bevalt jouw nieuwe werk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ja Cathy, geweest vorig jaar maart met regelmaat weer gaan drinken en het brengt me niets.Was er voor gewaarschuwd door forummers, maar toch dacht ik (met mijn hoofd dus) dat ik het wel kon.Nu voel ik weer dat het niet kan dus ga ik weer voor een droog jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Lieve mensen,Ik ga mn bedje opzoeken en nog lekker wat lezen en daarna fijn slapen.Geweldige avond gehad met mijn kids, ik geniet er nu nog van na !!!;)Truste allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ik hoop dat Ronald naar z`n bed is gegaan en morgen weer een lichtpuntje ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 truste Blondie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ook goeieavond luitjes. Kwam nog heel even binnenzeilen... en las de laatste blaadjes. Las ook het bericht van Ronald... en de reactie daarop.... en de berichtjes er omheen. Dat hij het advies krijgt om nu te slapen en morgen de draad weer op te pakken ... prima. Maar het totale verdere negeren.... komt heel , maar ook heel koud op mij over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Welterusten, slaap wel...Ronald, we spreken elkaar, straks, morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ik had het met Snoepje over uitglijders, Yvonne, lijkt me aktueel en essentieel genoeg, ofwatJe kan nu zelf ook iets doen, bv een pebee sturen ipv andere mensen op de vingers tikken. Ik reageer niet op zelfmoordnoodkreten, omdat ik zelf nauwelijks mn hoofd boven water kan houden, ik zit zelf in psychische nood !Daarbij is het tegen de regels om zelfmoordgedachtes hier te ventileren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Yvonne, Ronald reageerde zelf nergens meer op er zijn nog twee na mij die vragen wat er aan de hand is en of ze iets kunnen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ik had er eerlijk gezegd overheen gelezen, hoe bestaat het...Ik sluit me aan bij Woman. Er staan heel veel mensen ingelogd.Ik hoop dat Ronald nog meeleest en ziet dat ie wel is opgemerkt.Maar woorden kunnen zo leeg zijn / aanvoelen wanneer je je zo **** voelt.Wat helpt je dan nog? Behalve een goede nacht slapen... ? Het kan morgen weer zo anders zijn.Weet dat je niet alleen bent Ronald.Als je wilt kun je hier meer vertellen; praten/schrijven kan soms zó opluchten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Klopt AR, had het idee dat zij pas later inlogden toen Ronald al weg was. Maa misschien zit ik er wel helemaal naast, en was er op dat moment verder niemand dan jij alleen. In dat geval mijn welgemeende excuses, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Is ok, Blondie Bedankt voor de reacties.Ronald logt wel erg snel uit na zo'n mededeling, von, veel kans om op hem te reageren is er zo niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Hé Dhendro, hoe is het met de boerenkool? of rakel ik nu te veel op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 nouuuuuuuuu AR, tjemig wat een plagerijen toen, kreeg er gierende trek van toen Ik heb nu boerenkoolplantjes op het balkon staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 ... en ook welgemeende excuses aan de andere frummers die nu reageren. Maar als ik eerlijk ben... dat er een verbod hier op het melden van... ligt , is voor mij geen reden om iemand dan te negeren. Ik hoop inderdaad dat Ronald is gaan slapen. Dat hij morgen ( of misschien nu wel ) de reacties leest. En dat hij toch de moed weer krijgt om door te gaan. Dat hij toch weer lichtpuntjes gaat zien, hoe ver weg ze ook lijken te liggen. Of Ronald, als het je niet op eigen kracht nu lukt, hoop ik dat je hulp gaat inroepen, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Gaaaaf maar hoe kom je daar aan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Mee eens Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 En nu log ik uit. Trusten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 truste Yvon:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 quote: Originally posted by: AlbertRemmoGaaaaf maar hoe kom je daar aan dan? denk je, van een forummer natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Geweldig vind ik het en ik hoop nog meer dat het lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Truste Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden