BamBam Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Snoepje, er zijn toch wel meer klinieken?Meesten worden vergoedt, voor zover ik daar in thuis ben. Je kunt het es opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Of on line behandeling ?Bij de Brijder of hier bij Adb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 bam bam womanhier in de buurt schijnbaar nieten woman wil toch iets persoonlijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 snoepje er zijn talloze instellingen waar je terecht kan! drie maanden schotland is bijv. erg "in"! is erg heftig want je word tot op het bot ontkleed,maaar je komt er als herboren weer uit!een of twee weekjes detox is tot daaraan toe,maar daarna sta je weer op straat,en toen? de grote vraag is waaarom drink ik? en zolang je die vraag niet opgelost heb wordt het nooit wat helaas!als je er zin in hebt wil ik het wel ff voor je uitzoeken per pb ,wil niet tactive onder zijn duiven schieten!maar ik waarschuw je maar vast,het is hèèl heftig,maar als je er voor open staat word je een nieuw mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 sailornou ik hoef niet naar schotland hoor heb ook nog kids hiermaar zoek maar uit hoor alles is welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 ff iets heel anders mijn kat heft ruzie met de buurman die hier al pakweg 10 jaar woont hoe los je zo iets op? het is nu een groot gejank etc. wordt er een beetje flauw van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Daar ben ik weer Middag allen.Was ik toch bijna de winkel ingegaan om bier te halen. Maar dat kan helemaal niet want het is maandag. En nu ik thuis ben, ben ik blij da'k het niet gedaan heb.Jippie voor mij. Nu even jullie bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 brijder is volgens mij voornamelijk N en Z Nederland woman.weet niet waar snoepje vandaan komt maarik kon er wel binnen een maand terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Emmer water Sailor?Of het ze laten uitvechten? Succes.Snoep, er zijn ook 12 stappen klinieken in Nederland. Adam, amersfoort of apeldoorn. Vast nog wel wat. En idd, zoals Sailor zegt, na de detox sta je weer op straat en wat ga je dan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Verkopen ze daar geen bier op maandag mupke;) (goed gedaan!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Haha, jawel hoor Tom.Ik bedoelde natuurlijk, ik wil helemaal niks kopen. Zéker op maandag niet, want dan kan ik de rest van de week wel vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Bol, beesten ok. Kat was weg vanochtend. Mocht ff in de tuin waarvan we dachten dat tie niet weg kon. Wel dus. Zat verstopt bij de buren, die er niet wonen, onder en tussen een lading schuimrubber. De sukkel. Rammelen met de brokjes maar komen ho maar.Onze kleine rakker begint zowaar al beetje zindelijk te worden. En heeft het erg fijn met onze andere baliekluiver. Gezellig hoor zo'n groot gezin. En itt kinderen kan ik die kleine in de bench donderen als ik er flauw van ben:o:)Productieve dag gehad. Moeilijk om dan niet te bedenken dat ik nog meer had willen doen. Tja, zo gaat dat dan he. Straks ff lekker eten en op de bank. Dag voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ik had hem door Mupke.Hoop dat ik ook op dat punt kom.Niet eens het twijfelen, maar gewoon een dag niet drinken.Ben er ook een beetje bang voorik weet hoe moeilijk het was om te minderen, en nog steedsmaar hou me aan de hoeveelheid en tijdenmaar om helemaal te stoppen...denk dat het een grote nachtmerrie wordtangst, zweten, trillen tot aan het epelleptische aan toe (heb het al meegemaakt tijdens het minderen)maar goed, zie het morgen welzie er niet echt tegenop, ben er wel blij mee dat ik zo snel geholpen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 ZOU EEN GLAASJE HELPEN?Wij konden door onze drankbelevenissen te vertellen, aantonen dat zelfs eer wij beseften dat wij zonder controle waren, drinkenal geen gewoonte meer was, maar wel een begin van een fatale progressie.Uit Twaalf Stappen en Twaalf Tradities; Eerste Stap.Toen ik nog dronk, kon ik op geen enkele alledaagse toestand reageren zoals andere, gezondere mensen.Het meest onbenullige voorval kon mij stellig doen geloven dat ik drank nodig had om mijn gevoelens te verdoven.Maar dat verdoven verbeterde de toestand niet. Dus vluchtte ik nog verder in de fles.Vandaag moet ik mij bewust zijn van mijn alcoholisme.Ik kan mij niet veroorloven te geloven dat ik mijndrinken onder controle heb. Anders zou ik kunnendenken dat ik controle over mijn leven heb bereikt.Zo'n gevoel van controle is funest voor mijn herstel.Uit Dagelijkse weerspiegeling.Boek geschreven door AA-lden voor een ieder die het wil lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ik heb jouw verhaal even niet paraat Tom. Maar als ik je zo lees in dit stuk dan ben je een stevige drinker (geweest?). Je bent aan het afbouwen toch?Wat is er morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Tom, als je ontwenningsverschijnselen zo heftig zijn is daar medicatie voor. Ik kan me goed voorstellen dat je daar tegenop ziet. Echter, dat lichamelijke duurt maar een paar dagen tot een week.Das niet veel toch, als je bedenkt dat het een begin kan zijn voor een nuchter leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 den Bambam se.....stoppen is makkelijker dan minderen he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Den Niwi se....Jazeker, veel gemakkelijker se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 de 1e stap....dacht ik......de hunkering en de vrees.......veelzeggend eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ook zo mooi."LATEN WE HET EENVOUDIG HOUDEN'.Een paar uur later nam ik afscheid van Dr. Bob....Hij had de mooie, oude, brede glimlach op zijn gelaattoen hij bijna speels zei:"Denk eraan Bill, laten we diezaak niet opblazen. Laten we het eenvoudig houden".Uit: AA wordt volwassen.Na jaren van nuchterheid vraag ik mij soms af:'Kan hetnu zo eenvoudig zijn?"En dan, tijdens de AA-vergaderingen zie ik de vroegerecynici en sceptici, die, komend uit de hel, maar nu deAA-weg bewandelen, per vierentwintig uur, zonder alcohol waarbij zij enkele principes naar hun best vermogen toepasten.En dan weet ik het weer: al is het niet altijd gemakkelijk,als ik het simpel hou, dan werkt het.Uit: Dagelijkse weerspiegeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 dat is het nou net, Bambam....ik maakte het destijds ook altijd veel te moeilijk..ingewikkeld....zijwegen, dwarsstraten...uitvluchten e.d.en ik liet het vooral graag aan een ander over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ben idd aan het afbouwen Mupke (tegen advies van kliniek)Als je wieiswie leest zie je wat ik de laatste tijd dronkIk had een afspraak op 07/02 in een kliniek, (na een telefonische intake van een halfuur een week geleden) belden ze vandaag op dat degene die mij zou begeleiden weg gaat.Of ik morgen kan om 10:00, nou ja ook goed, prima zelfskomt wel heel snel dichtbij nu, maar heb het nodig dus ga gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Succes dan morgen Tom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Dat gevoel heb ik nu ook soms BBals ik 16 uur niet heb gedronken, en op dat moment vrij rustig ben...het is soms zo eenvoudigbezig blijven, er niet aan (kunnen) denken...wij denken ook verkeerd (ik teminste)Alleen maar, wanneer neem ik de eerste, is er nog genoeg in huis, hoeveel vandaag, ik mag er niet meer dan...terwijl als ik bezig ben kik er even niet aan denkms dat ik dan ook weet dat er genoeg in huis is hoor, stelt ook gerustmaar moet ervan af, moet gewoon eens een dag zonder kunnenen eigenlijk nog veeeeel langer, nooit meer waarschijnlijk...is ook mijn streven, maar beangstigd nu wel moet ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Dank je MupkeGa zo eten.Zie jullie vanavond nog wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden