snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ja morgen aan week 4 beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Yep, morgen 4e week beginnen, dat gaan we doen he snoepje!! Ah, na 2 koppen genoeg? Bij mij begint nu de pot pas, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 beateja dat snap ik wel jamaar dat heb je in het echte leven toch ook daar vind je ook niet iedereen even aardig of leuken jij zit hier al langer dus jij kan het je permiteren haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 shahirenee dan blijf je er snachts uit gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 voor snoepje en shahire allebei een bloemetje als opsteker voor week 4:present:Maar wel per dag blijven gaan he dames!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Sorry Witte, ik was even afgeleid hier.Ja, klopt hoor. Morgen is mijn stemming weer gewoon okay. Meteen als ik opsta al. Wel irritant inderdaad. Misschien een soort zondagavondblues ofzo. * tikfauwdt. Er stond: morgen is mijn stremming weer okay. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 wittedaar blijf ik moeite mee hebbenik weet toch dat het voor altijd is ik kan dan wel zeggen vandaag drink ik niet maar dan kom dat stemmetje neeeeee je mag nooit meeren dat is toch ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Snoep, ik vind Woman aardig, daar niks van. Ik geloof haar verhalen gewoon niet, dat kan he? snachts om 4 uur nog ff hier komen te vertellen dat het leuk was??!! Niemand was ingelogd toen. Heeft niks te maken hoelang je hier al dit forum rondhangt. Iedereen dezelfde rechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Dank je Witte, ja per dag I know Mag straks mijn trainingsplan invullen voor komende week, wat zal ik mezelf nu eens gunnen volgende week maandag....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Beate, Ik wil je mijn excuses maken dat ik gisteravond niet op je heb gereageerd toen je zei dat je een rotavond had gehad...Sorry, was nog teveel met al mijn eigen avonturen bezig...Gaat het nu weer wat beter ? Wil je wat vertellen over gisteren ? Ben all ear nu !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 beateik schrijf het op hoe het op dat moment in me op komen ik heb nu al een paar keer gehaddat het verkeerd gelezen wordten dan bedoel ik het helemaal niet zohet wen wel hoor ..maar de eerste keer schrok ik me rot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Snoepje, ik geef je nog en klein duwtje in de rug,zodat de knop echt om gaat.Als je nu van ik MAG nooit meer, ik WIL nooit meer tracht te maken,dan zou het goed moeten komen.Wij willen toch niet meer.We mogen, maar we willen/hoeven niet meer.Succes met je niet drinken, je gaat toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik heb vandaag al een paar keer gelezen van de "oudjes"dat het overgaat snoepje, dus maak je daar niet al te druk om.Voor nu gewoon van elke dag genieten dat het je wel gelukt is...Wat t is, is het Mup,maar irritant vind ik het soms wel.Anyway, waarschijnlijk voel je je morgen beter dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Nou ja zegmet jou praat ik niet meer Beate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Sootheja dat is weer zo gewetens vraagnatuurlijk wil ik het nietmaar als ik zo glas rode wijn ziet denk ik echt wel jammiemaar snap gewoon dat het niet verstandig isen dat het leven nu al beter is ...en dat na 3 weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 En.. Witte zegt, het gaat over.Dat klopt.Wordt het leven een groot feest? Nee, niet altijd.Maar beter te behappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Thanks Blondie....het gaat wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Het leven is ook niet altijd een groot feest met alcohol op!!!Bij mij werd het alleen maar beroerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Woman...meer kans bij de anderen heb je! dat heb je goed begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Snoepje, ik denk ook Jammie.Zie ik 's zomers op de terrasjes mensen met zo'n lekkerkoel belagen biertje zitten, dan denk ik Jammie.Maar de pijn is er niet meer. Ik zie het, loop door en denk weer aan andere dingen.Het is uit mijn systeem.Ik hoef niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik reken er gewoon op Witte, dat het morgen weer goed is. Moet ik er wel voor zorgen dat ik genoeg slaap krijg. En dat is soms ook lastig op zondagavond bijtijds inslapen. Je bent dan nog niet moe he? ik niet tenminste. Misschien neem ik straks een valiumpje. Ohhh, slecht. Maar slaapt zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Shahire, dat heb ik in mn eerste jaren ook gehad. Scheiding, depressie, geen eigen huis meer en noem maar op. Toch was er iets in mij dat zei: IK WIL NIET MEER DRINKEN. En hoe zwaar ik het ook heb gehad, ik wist dat als ik zou gaan drinken ik de volgende dag wakker zou worden met én een kater en dat mn problemen of het verdriet niet zeg zouden zijn. Dat heeft me er doorheen getrokken.Daarom ben ik, nadat ik een half jaar droog stond, naar de AA gegaan. Ik wist me geen raad met alles wat er op me af kwam zonder drank. Maar, het wordt beter, echt waar. Per dag, niet alles op de bult gooien en stapje voor stapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Sootheje heb gelijkmaar ben nog maar een beginnelingmoet nog een hoop leren maar heb er wel vertrouwen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 quote: Originally posted by: BeateWoman...meer kans bij de anderen heb je! dat heb je goed begrepen. Dat is niet ondersteunend en positief Beate. En ik weet niet wat maakt dat je dit op het forum meent te moeten schrijven. Wees voorzichtig met het uiten van 'beschuldigingen'. Jij weet het niet zeker en het is uitermate kwetsend voor de persoon in kwestie.Ik heb wel es gehad dat ik niet alles geloofde van iemand; maar wat dan nog. Ik ken die persoon niet en ik weet het niet zeker. Dus zeg ik nix.En; als ik alles op zou schrijven wat er de laatset jaren in mijn leven is voorgevallen denken sommigen misschien wel;...jaja. Toch is het zo.Maar goed, doe ermee wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Mijn Katers waren niet Jammie. Dat was de levende hel.Drie dagen lang dacht ik te sterven, en tien dagen was ik ziek.En dan dacht ik ,nu kan ik het beheersen. Niet dus.Als de praktijk altijd uitwees, dat het fout ging, zou het nu goed gaan.Denk het effe niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden