witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 soort van Marijke Helweger, maar dan voor de operatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 @ Snoepje: ik ben nog lang niet herboren hoor, maar probeer wel mijn best te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Heb ik ook vaak. Maar sommige beelden wil ik liever niet 'zien'. Ik ga opslomen. Morgen naar een crematie, het gaat maar door. Maar ja, dat zal de laatste wel niet zijn dit jaar. Nou ja zeg Bam, stay in the moment!Ik kijk er niet naar uit. Maar ik ga wel, hoort ook bij het leven. Alleen mag het soms wel wat minder van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 witteneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemaar wel grauwben juist verzorgendaltijd haartjes doen make upjemaar door alcohol ga je er wel slechter van uit zienen dat wil ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 quote: Originally posted by: wittesoort van Marijke Helweger, maar dan voor de operatie BB: Hahahahahahaha, die vrouw is eng om naar te kijken! Hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Sterkte morgen bammie!!en hopelijk lekker slapen voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 En nu ga ik stoppen. er komen taalvoutjes.Allen trusten en houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 @ Babbam: sterkte morgen!@ Witte: Marijke Helweger?..............ik word spontaan misselijk bij die naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ik ga gauw me schoonheids slaapje doenweltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Droog gaat niet lukken Soothe, moet minstens 1x plassen:o:angry:Later vriend. Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 we moeten allemaal maar gaan slapenbrrr krijg enge dromen door dat mensWeltrusten allemaalen flipse hopelijk kan ik je morgen feliciteren met je eerste dag!!!Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Trusten bammetje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Bammetje, ik plas vier tot vijf maal.De leeftijd??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 pom pom pom Scoothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ben nog thuis, net weer iemand aan de lijn of ik toch niet ff kwam..... nee dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Flipse: goed hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Way to go Flipse.Weet je, als het je lukt vol te houden zullen er ook kroegmaten zijn die je zullen trachten te verleiden tot het nemen van een biertje. Ik denk wel dat mensen heimelijk jaloers kunnen zijn op iemand die het wel lukt niet te drinken. Zeker als die personen zelf ook vinden dat ze eigenlijk teveel drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 nog 4 uur, dan is alles wel weer dicht hier.... gaat lukken!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Maar Soothe, jij bent al een ouwe man, hihi. Ik nog lang niet en ga ik niet worden ook. Tenminste, heb vandaag nog geen plannen in die richting:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ja bam bam ik had net al een van m'n drinke broeders aan de lijn, en hem gewoon verteld dat het er niet meer inzit, als iedereen dat nu weet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Wie al gaat slapen: weltrusten!Ik ga nog even mijn registraties invullen en mijn nieuwe trainingsplan voor komende week Pompidompidom, mijn begeleider kan weer blij met me zijn (en ik ben dat weer met jullie steun ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Lieve allemaal ik duik ook de koffer in.Maar wil nog zeggen, goed zo Flipse, ik schrijf met een hoofdletter Een sterke start die je vandaag laat zien, welkom op dit forumEn ik hoop dat je je sterk voelt, een nee verkocht te hebben aan de telefoon, dat was een nee, tegen alcohol, en niet een nee, tegen een collega, morgen zul je juist opgeruimder zijn als je, je maten weer ziet op het werk. En een fijne dag wens ik jeGoede aktie Tot morgen iedereenHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden