Spring naar bijdragen

woensdag 2-2-2011


igor

Aanbevolen berichten

Hoi Super, goed je nu al hier te treffen.
Goeie plannen, hou maar vast.

Dees :heart:

Woman waarom kon je niet slapen dan? Hersenspinsels? Palestina?
Hoe is t eigenlijk met je kachel afgelopen? Klonk best eng wat je schreef over die afvoerpijp :o
Is de vloer mooi geworden? Je zei dat er vocht onder het zeil zat kon je dan wel verven?

Flipse; da's balen zeg. Toen je hem een paar dagen geleden ophaalde deed hij het nog hè?

Ik ben bang dat ik gisteren toch schade aan de auto heb gekregen met die slippartij maar hij rijdt nog dus...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snoeppie: ben het helemaal met je eens :)
Lijkt wel of het me na 23 dagen nu makkelijker afgaat dan de eerste 2 weken.

Morgenavond wil ik met mijn dochter uit eten, zoonlief zit dan bij zijn pa, en daar zie ik toch wel wat tegenop.
Gezellie in een restaurant..................zonder wijntje erbij .....hmmmmmmmmmmm, zal wel even heel raar zijn :(
Ben alleen bang dat ik een trekmoment ga krijgen als ik daar andere aan een wijntje bij het diner zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gaby, goed dat je hier komt!
Je zult zelf moeten uitvogelen wat je het liefste drinkt, water, thee, fris..........je kunt ook op andere 'draadjes' kijken naar alternatieve drankjes.
Moeheid kan erbij horen maar volgens mij is 80% van NL momenteel moe, ik hoor nix anders om me heen en heb er zelf ook last van.
Trek vooral aan de bel als je het moeilijk hebt hè?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

shahire

ja vond de eerste twee weken echt afzien
als je van te voren weet dat het twee weken duurt dan weet je wat
maar bij iedereen is het anders
ik dacht echt zo van als dit gevoel echt een paar maanden duurt dan weet ik het niet hoor

ik denk dat je gewoon een sapje in een wijn glas moet doen en maar denken dat het wijn is
gezellig met of zonder wijn lig aan jezelf
het gevoel dat het van binnen geef als je wijn op heb,,dan lijk het of het gezelliger is
maar ga gewoon uit eten zonder wijn en kijk achteraf of het net zo gezellig was

denk het wel hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shahire; daar was ik de eerste keer ook erg bang voor maar viel toen reuze mee.
Het helpt wel wanneer de anderen jou respecteren en niets gaan aandringen.

Hoi Harry, moet ff denken hoor, je zit nu op je werk?

Mensen ik ga dr ff tussenuit, honden uitlaten. Baal dat winkeltje dicht is heb nix te snaaien en dat met het gevecht tegen de nicotine :devil: Nah, lopen helpt ook, doeiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sara,

Nee, ik ben nu thuis en ik ga zo weer even liggen.
Om iets over negen ga ik naar mijn werk.
Morgen weekend tot maandag, nou ja, alleen vrijdag nog een vergaderingetje.

Komt allemaal helemaal goed...
Kan van het 1 tje een 2 tje maken, da 's nie misselijk toch?

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara: je bent onwijs goed bezig dat je stopt met roken :present: Ik zie er momenteel nog als een baksteen tegenop voor volgende week :(
Maar als het me tot nu toe met de alcohol lukt............................ook weer door de zure appel bijten dan maar!

Snoeppie: Achteraf zal het vast wel meevallen morgen (hoop ik), blij dat mijn dochter erbij is die kan me vast wel in toom houden, haha.

Ga nu koken, kind moet naar training zo, tot vanavond :)

Eet smakelijk allen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond lieve kanjers, ik ben weer thuis. En werd piepend en blaffend ontvangen in m'n eigen huisje. Leuk hoor.:)
Heb een paar kussentjes gemaakt voor Puck en de katten want die moeten natuurlijk ook niets te kort komen.
Ook heb ik wat speelgoed diertjes gejat en die werden zowat uit m'n handen gerukt.
Verder lekker gewerkt. Dat meisje waar we zo'n moeite mee hebben daar komt de begeleider van en dan maar kijken of ze wil veranderen, zo niet, dan moet ze maar heel gauw de deur aan de achterkant van d'r kont, dicht trekken.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer een stuk verder met schilderen
Opdracht van mijn zoon gekregen om een schilderij van een draak te gaan maken voor op zijn nieuwe (ouwe) slaapkamer.
Kan het ingewikkelder, maar goed moeders doet het wel effe ;)

Blijft mijn grote schildering wel even liggen, maar goed wat komt dat komt.

Zie ook dat ik mijn soulmate Borretje heb gemist... Alweer !!!
Grrr.....
Geniet van je kaartjes lieverd. Ze komen allemaal uit een goed hart !!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een groot compliment aan Dees geven hoor. ik vind het ontzettend knap dat je nee gezegd hebt tegen je vriendin. Daar zitten een hoop voordelen aan onderanderen dat jij je niet schuldig gaat voelen als je vriendin misschien weer belt en een hoop gedronken heeft. Goed dat je die verantwoording bij haar hebt gelaten:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met trillende vingertjes de stekker in de wandcontactdoos gestopt! en? geen telefoon,en geen internet!

gèk word ik van die instanties die van alles beloven en het dan niet nakomen! morgen maar "ff" bellen, eerst maar een beltegoedje halen want dat wordt natuurlijk weer "al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...