Spring naar bijdragen

donderdag 3-2-2011 haaaaast weekend


snoepje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo, nah weet niet of ik hier nu goed zit, snap er nog steeds niets van, maar ja ben hier ook niet zo vaak te vinden.

Heb nu al met tussenpauze van 1 dag, 14 dgn iet gedronken. Hoewel gisteren op visite geweest waar het de gewoonte was om 's avonds wat wijntjes te drinken. Ik oet zeggen dat de verleiding heeeeel erg groot was. Had liever een koud biertje oh mensen dat mis ik zo erg. Maar goed heb tenslotte niks genomen. Gewoon appelsap. Goed he, ben ook best wel trotsop mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Robbie: goed dat je niets hebt genomen :) Ga vooral zo door dan ben je al op de goede weg, en ja hier zit je goed.

@ Myriam: Ik zat vanmiddag wat te proberen (oeps bijna de mist in!) in het programma en kon ineens het icoon veranderen, vond het wel grappig aangezien ik vorig jaar febr net ben geslaagd voor mijn opleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myriam: zat al jaren bij deze instantie met clienten alleen in andere functie, ben toen naar de directeur gestapt en gezegd dat ik een omscholing wilde op hun kosten :)
In november toen bij hem geweest en in febr 2008 kon ik meteen beginnen met de opleiding :)
En................keihard gewerkt en geknokt om de opleiding in 2 jaar te halen ipv 3!

En nu werk ik dus nog steeds bij dezelfde werkgever alleen nu MET de clienten en niet VOOR de clienten :present:
Heel blij dat ik die stap heb genomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...