igor Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 goede morgen allemaal.de koffie pruttelt al, theewater staat aan. ik zal even verse broodjes halen, is wel zo lekker op de zondag ochtend.gistermiddag geslapen, vannacht ook bijna de hele nacht doorgeslapen en zou nu nog wel een rondje willen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 woman heeft een fijne avond gehad las ik en de vraag van snoepje en harry is niet vreemd hoor. ik had ook gehoopt dat ik na het doorbreken van de gewoonte's gecontroleerd zou kunnen drinken.......maar helaas, de gewoonte is zo weer terug. en wat erger is je gaat de schade inhalen. ik praat uit ervaring. ik sta nu 6 dagen droog en heb besloten aan de refusal te gaan.ik zie mezelf van de zomer al weer zitten 'gezellig' een glaasje s'middags ( of s'morgens al). maar zal zelf die ballon maar doorprikken want ik weet dat de fles leeg gaat en dat ik de rest van de dag verslaap. en voor je het weet is die mooie zomer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 en toppertje kom op joh je kunt het. vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansen. veel hier komen dus .en max sterkte, doe het op jouw manier.witte fijn dat je terug bent en zou het ook leuk vinden om mupke terug te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 en Borrie fijn dat het de goede kant op gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 nou 7.30 moeten er niet wat mensen opstaan?????YYYYYYYYvvvvvvooonnneeeeeeeeeeeee sta je zo op. je zou gaan sporten. dus geen smoes van ik heb me verslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 SSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaarrrrrrtjeeeeeeeeeeeee wakker worden. moet jij niet trainen met je mooie hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 zo nu genoeg gekletst pffft worden jullie nu maar eens wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 zondag is een rustdag, dat wil niet zeggen dat jullie de hele dag in bed moeten liggen hoor YYYYYvvvvvvOOOOOOOOnnnneeeee ben je wakker??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 BOEHoeoeoeoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 gaby goedemorgen. hoe is het gegaan gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 goedemorgen Igor, ik heb het droog gehouden, maar heel eventjes strijd gehad, wel weer 3 sigaretten gerookt, daar baal ik dan wel weer van, wat is dat toch eigenlijk vies, bah! Maar die roes , ja die mis ik wel hoor, dat verdoven, maar ik moet gewoon de erste niet nemen, dus straks neem ik weer m'n refusalletje! 6 dagen Igor, de eerste week zit er bijn op , super!!!! hou vol, voor mij was refu best een uitkomst, vooral in het begin, ik had soms 24/7 die strijd in m'n gedachten, wel/niet/een beetje drinken etc. refu op zelfde gedachten, maar kan niet dus kappen met die gedachte , dus niet meer 24/7 en dat gaf al zoveel meer rust :-)Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Hihihihih, Igor, je zit er een uur naast.... het was nog maar half zeven in plaats van half acht hoor. Maar gooooooooooooooooooeiemorgen dus. Lekker bakkie hebt je gezet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 goeiemorgen yvonne, ga je nog sporten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Yes , heb ik je gisteren beloofd en ga ik ook doen. Maarrruu, je had je wel degelijk een uur vergist he? Wel goed dat je riep, anders was ik misschien weer in slaap gesukkeld. Nu ff rustig wakker worden en dan op tijd naar de sportschool, is het nog niet zo druk... Las ik het goed: ga je toch aan de antabus? Zou mooi wezen, stukkie rust voor je lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Fijne zondag allemaal! Deze wou ik jullie nog even meegeven;Als je gedachten je aandacht al te zeer in beslag nemen, dan neem je ze misschien te serieus ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 yvonne ik had me inderdaad vergist, maar dat kan ook niet anders met die bandieten hier je moet overal ogen en oren hebben, en goed ter been zijn hoevaak ik die deur niet open of dicht heb moeten doen ppppppfffffffffff en dan verdween er weer iets naar buiten.ik kom inderdaad in aanmerking voor refusal, maar heb eerst nog een gesprek. tot zolang sta ik extra onder controle bij de psycho. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 quote: Originally posted by: GabyAls je gedachten je aandacht al te zeer in beslag nemen, dan neem je ze misschien te serieus ;-) Dat is een heel mooie Gaby, jij ook een fijne zondag. Klinkt helemaal goed Igor, Als ik zo terug denk.... dan begon je een jaar geleden een eind onder de 'nullijn' telkens een paar stappen daarnaar toe, dan weer een stappie terug... en telkens weer die stappen richting de lijn toch. En nu zit je op het punt dat je eigenlijk echt boven die 'nullijn' gaat uitkomen. Wat moet je dat een goed gevoel geven :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 zolang ik uit de buurt van de put blijf gaat het de goede kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 goedenmorgen allemaal ik de 13 dagen gehaald donderdag een uitglijder en daarna weer doorgaan met tellen elkedag die ik niet drink ditword dus weer de derde dag igor jij 6 dagen geleden een terugval of ben je toen pas gestopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 ik heb vorig jaar minimaal 1521 glazen alcohol gehad ik heb 1x 7 weken gestopt. dat was maximaal (ik heb het alcoholschrift bijgehouden) ik zie er weken tussen zitten van 78 glazen. aiai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 ik heb het idee dat die put inmiddels een aardig eind achter je ligt... In ieder geval heb je wel inmiddels een ladder gevonden om er telkens weer uit te klimmen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 En Bronnen jij ook een heel goeie morgen natuurlijk. Gaat volgens mij ook hartstikke goed met je he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 bronnen goedemorgen. ik denk dat toen het kwartje is gevallen. maar ik juich nog niet te hard. ik ben zo vaak gestopt. maar het zal me lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 Ik denk dat ik het wel zeker weet dat het je gaat lukken. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Zo.... die heb je in ieder geval al verdiend. En jammer dat ik geen hondenbotjes hier kan zetten, want Knabbel en Babbel mogen ook wel een beloning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 20 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2011 ja igor het moet gewoon lukken..ik was vrijdagochtend gewoon boos dat ik die dag ervoor dat wijnpad niet vermeden heb maar ook mij gaat het lukken ik zal wat vaker op het forum komen .ik lees hier over een medicijn resie nog wat kan iemand mij iets meer daar over vertellen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden