Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 quote max: o, dus dan neem je er vandaag dus weer 1 minder! Dat herken ik wel een beetje. Ik had natuurlijk wel vaker es beloofd te minderen, maar na 2 dagen was ik dat al weer "vergeten". Dan kwam er bits uit: neem je nou nog eentje, zou je toch niet meer doen! Werd ik geïrriteerd. Ja dan hoop je gewoon dat ze naar bed gaat. Dat voelde ze natuurlijk ook wel aan. Het maakte de relatie er niet beter op. Ik moet vertrouwen terugwinnen dat kost tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Dat laatste zit ik ook wel eens aan te denken sowat...bedankt jane, ga daar zeker iets mee doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 nou mij is het gelukt om op dansles nog een cappuccino te drinkenthuis aan een glaasje fris nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goed gedaan myriamik ga uitloggen, lekker slapentot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Welterusten max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Goeieavond,ik ga me even mengen.Heb net een stukje geschreven over emotionele afhankelijkheid onder thema's (Toon Hermans van Will).Ik herken Max zijn worsteling/niet helemaal goed gevolgd, maar gekissebis in de relatie.... herken ik.Wie weet heeft iemand er iets aan. Ik had veel aan het lezen over emotionele afhankelijkheid, de bron van verslaving m.i.Als je geliefd wilt zijn en je niet voldoende geeft om jezelf.... dan ga je er surrogaatbehoeften op na houden.Want oooooit zal je verlangen toch vervuld worden??Nou nee dus. Dat moeten we zélf leren doen. (harde les)Het is al laat, te laat voor me.Lieve groet van mijxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 na mijn laatste glaasje fris nu naar bedje, truste voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 weer een dag voorbij zondder gif. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Jannigje, ik zag je ergens hier. Hoe is ie?Voor nu: welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden