Spring naar bijdragen

woensdag 2 maart

igor

Aanbevolen berichten

Nee.....dat is zeker waar Ranja. Helaas. Het blijft moeilijk om te begrijpen waarom mensen zo kunnen zijn!! Helaas is het soms de harde waarheid en voor ons (en vele anderen!!) een manier om te vinden om hier mee om te gaan. Die slachtofferrol werkt zeker niet (eerder tegen je!) maar het blijft vallen en opstaan om hierin een 'stabiliteit' te vinden. Ik probeer het voor mijzelf om die grens te stellen, maar het is zeker wennen om te geloven dat je je beter voelt zonder 'teveel' zeg maar.

Yvette, jouw verhaal moet ik ook nog even terugkijken.....

Voor alle anderen, die hier bijna kind aan huis zijn zeg maar, moet ik mij even wat meer in gaan verdiepen om jullie beter te leren kennen. Dit is in ieder geval een stap. Zeker nadat bolletje een extra aanmoediging gaf. Heel lief!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Natuurlijk wel..elke dag zonder is iets om trots op te zijn. Maar eerlijk gezegd ga ik me er ook niet om doodslaan als ik morgen beslis om een biertje te nemen als ik dat kan zonder terug te vallen. Ik ben nooit iemand geweest die er vanuit ging dat ik dat evenwicht niet zou kunnen vinden ondanks wat anderen er van denken.
Maar op het moment is dat het doel niet, dat biertje te nemen bedoel ik.
Er is een plan. Heb afspraken gemaakt met mijn maatje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond , welkom Ranja,Lief en Yvette en heel veel sterkte gewenst!

En hallo voor de anderen, ff bijgelezen, gaat vlg mij wel goed, alleen Sailor, maar weer aan de refu, doe je mee op ons pactdraadje voor refu en antabus gebruikers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BONK fleur zit hoor ppppfft maar heb je dan geen probleem nu je je ahum neer gevleid hebt ( zult wel gewoon door je knieen gezakt zijn , maar goed) je dochter ligt natuurlijk in bed en kan je straks niet uit de zetel hijsen??? blijf je vannacht in de stoel slapen????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

josje dat is het vervelende, ik zie het hele drama al voor me. een klein iel meisje in een rose nachtpon die het zweet op het voorhoofd heeft staan omdat ze haar moeder uit de stoel moet hijsen. het arme kind. valt dat niet onder kindermishandeling????
ik zal 1 van m'n honden er wel op afsturen alhoewel alle twee maar, er valt genoeg te happen daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...