lief Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Nee.....dat is zeker waar Ranja. Helaas. Het blijft moeilijk om te begrijpen waarom mensen zo kunnen zijn!! Helaas is het soms de harde waarheid en voor ons (en vele anderen!!) een manier om te vinden om hier mee om te gaan. Die slachtofferrol werkt zeker niet (eerder tegen je!) maar het blijft vallen en opstaan om hierin een 'stabiliteit' te vinden. Ik probeer het voor mijzelf om die grens te stellen, maar het is zeker wennen om te geloven dat je je beter voelt zonder 'teveel' zeg maar.Yvette, jouw verhaal moet ik ook nog even terugkijken.....Voor alle anderen, die hier bijna kind aan huis zijn zeg maar, moet ik mij even wat meer in gaan verdiepen om jullie beter te leren kennen. Dit is in ieder geval een stap. Zeker nadat bolletje een extra aanmoediging gaf. Heel lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 die emotions krijg je pas als je 4 weken droog staat hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ik ben er maar eens mee weg. Ff op de bank hangen..Mooie dromen!Doet dat goed hé TeveelIk lees je morgen vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Igor! Jij KAPOEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 fleurtje voel je je dan s'morgens niet extra trots dat je niet gedronken hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 je moet niet zo hard stampen hoor fleur, het hele scherm beweegt als jij opstaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
3ranja3 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Gevonden!!:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Natuurlijk wel..elke dag zonder is iets om trots op te zijn. Maar eerlijk gezegd ga ik me er ook niet om doodslaan als ik morgen beslis om een biertje te nemen als ik dat kan zonder terug te vallen. Ik ben nooit iemand geweest die er vanuit ging dat ik dat evenwicht niet zou kunnen vinden ondanks wat anderen er van denken.Maar op het moment is dat het doel niet, dat biertje te nemen bedoel ik.Er is een plan. Heb afspraken gemaakt met mijn maatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 HEY!!!! NOEM JIJ MIJ NET DIK????? Ik ben rond en gezond dat is iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
3ranja3 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Trusten! Komt er elke dag zo'n draadje. Nou ja, DRAAD??? Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Are Lap...ik denk dat Ranja het gevonden heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ik ga ook eens rusten...mijn lekker lijf in de zetel vleien..heel elegant SJJJJJJJTTTTTT gij want ik voel dat je staat te trappelen om iets te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goedenavond , welkom Ranja,Lief en Yvette en heel veel sterkte gewenst! En hallo voor de anderen, ff bijgelezen, gaat vlg mij wel goed, alleen Sailor, maar weer aan de refu, doe je mee op ons pactdraadje voor refu en antabus gebruikers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 fleurtje ik zou je toch niet dik willen noemen :$ ik zou niet durven. mmmmmaar als jij zo cru opstaat trilt bij mij het hele huis. en is het net of er een heeeeeeeeeeele grote drilpudding langs komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 oh en Myriam GEFELICITEERD 3 hele weken hoe voelt dat nu? en hoe vergaat het je verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Dank jullie wel voor de complimenten.Welkom nieuwe mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goedeavond allemaal, kom even binnen vallen, en met name welkom aan ranja, lief en yvetteb. Leuk, nieuwe mensen.Zo nu moet ik zo Profiel kijken, over de chimpansees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 BONK fleur zit hoor ppppfft maar heb je dan geen probleem nu je je ahum neer gevleid hebt ( zult wel gewoon door je knieen gezakt zijn , maar goed) je dochter ligt natuurlijk in bed en kan je straks niet uit de zetel hijsen??? blijf je vannacht in de stoel slapen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvetteb Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 weltrusten allemaal, morgen kom ik weer langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Igor, je moet dan niet doen, ik denk nl. in beelden en je wilt niet weten wat ik voor me zie;)Gefeliciteerd Myriam :):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Mirjam van harte gefeliciteerd met je drie weken:musicnote:Welkom aan alle nieuwe deelnemers van dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 josje dat is het vervelende, ik zie het hele drama al voor me. een klein iel meisje in een rose nachtpon die het zweet op het voorhoofd heeft staan omdat ze haar moeder uit de stoel moet hijsen. het arme kind. valt dat niet onder kindermishandeling????ik zal 1 van m'n honden er wel op afsturen alhoewel alle twee maar, er valt genoeg te happen daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Heee IgorJij durft wel he....Kijk maar uit straks gaan Fleur en ik bovenop je zittenkijken of je dan nog zoveel te typen hebt:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 fleur past toch niet door het draadje, en jij weet ik even niet maar ik denk dat ik harder kan lopen dan jij dus kom maar op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden