Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 De week gebroken Yvonne?Hmmmm......bij mij begint die morgen weer haha, voor 3 dagen maar hoor, kan ik me maandag nog even lekker omdraaien als bij jullie de wekker weer gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 yvonne nee slik niks daar tegenheb vitamine b gekocht tegen vermoeidheid en sinds dien heb ik hetshahire heb jij het ook dan?voel me de laaste tijd echt belabberd en moe..lijk wel of ik 2 flessen op heben zie er soms zo uit ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ja Snoepje, alleen heb ik dat zelf momenteel ook een beetje in de hand geholpen.Nee, heb nog geen druppel gedronken hoor.Vandaag weer een frisse start dus hopelijk morgen ook weer een beter gevoel in mijn hoofd Alleen bij mij is het niet echt te zien, eigenlijk hoor ik van iedereen dat ik er beter uit zie.Nou dat klopt.........geen alcohol doet toch wel wonderen.Ook qua gewicht, alleen die vervelende drop pot s'avonds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Heb even gezocht op bijwerkingen van vitamine b snoep, maar hoofdpijn staat er niet bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 misschien ben ik wel uit me ritme door de vakantieik ga douche dan even wat doen en dan met me dochter naar de staddoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Gezellig Snoep... fijne dag hoor. Ennu shahire... maandag is nog zoooo ver weg:DMaar voor ik het doorheb is het natuurlijk al weer maandag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 koop je iets leuks voor jezelf snoepje? heb je wel verdient hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Snoepje, gewoon even de Livera binnen wandelen.........altijd leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Was effe eten met mn ouders en kids.Slopen gaat voorspoedig, maar ben in de avond vaak nog te moe om nog evenin te loggen.Komt wel weer als ik de 12e maart over ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ga nu weer aan de slag hier.Laters:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Lekker Blondie, aftellen tot 12 maart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Nou, lekker klussen dan ... Werk ze blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 ik ga even douchen, hij is nu nog vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Goedemorgen luitjes.Hier nog steeds moe en beetje down. Zie tegen het weekend en de vakantie op volgende week .Nu ja...Ok igor de grap is eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Hai Fleurtje,Waarom zie je tegen de vakantie op?Ik ben vast nog niet bij met lezen van gisteren....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Heeee Fleurtje... Goeiemorgen.. Ik stuur wel even een zonnetje jouw kant op: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
3ranja3 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Goede morgen allemaal,Zelfs 's morgens is het al druk hier! Ik ga nu naar mijn werk, maar kom later nog terug. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Goedemorgen allemaal,wakker worden met een zonnetje in huis!Das genieten!Vandaag drukke dag,huis ontsmetten,bedden in de was,jassen wassen en alles wat er nog bijkomt want..................de kids hebben LUIZEN!!!!!!!!!!!!!HELLUP!!!!!!!!!!!!!!! BBBRRRRRRR!!!!!!!!Kriebel krabbel kruisje,wat kriebelt er in m,n huisje! ppfffff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Fijne dag en werk ze Ranja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ooohhh wat een ellende.. en wat een werk Yaja.Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ranja werkse!Ya: ben je mooi klaar mee......luizen!!!! Ik weet het nog van de basisschool.............drama!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Nou idd zeg,zeg dat we....wat een ellende!En ik ben al zo,n schoonmaakdoos!! ppffff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Schoonmaken............een noodzakelijk kwaad in mijn ogen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Vonneke @Shahira: weekends en vakantie zijn altijd zwaarder als het komt op het weerstaan van de verleiding. Teveel tijd voor mezelf. Heb ook nog heel wat werk in mijn huisje en eerder beloonde ik me tussendoor telkens met een biertje. Niet dat ik superveel dronk maar had zo'n relaxmomentje tussendoor. Nu moet ik dat anders zien op te vangen . Brrrrr luizen...stomme bloedzuigers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Dan nu in plaats van biertje hier maar af en toe ff inloggen Fleur. Ga je schilderen en zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden