henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ben er ** nog niet uitvind ze weer niet terug,o ja, **, nou hou ik op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Kohtje, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 henk, je doet het toch goed nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolfje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Goeiemorgen. Dit is mijn 4e droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Als ik kom, verdwijnt iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hoi Wolfje, goed gedaan.AD en drank is een slechte combi.Niet meer doen.Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolfje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik heb mij net aangemeld bij dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik heb je gelezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wolfje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Nee zeker niet. Er had van alles kunnen gebeuren. Schaam mij ook ontzettend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Wolfje, het forum is vele tot steun.Hopelijk doet het ook wat voor jou.Alcohol is geen medicijn.Dus houdt het bij de AD, of bij niets.Maar niet samen. Er wordt niet voor niets gewaarschuwd.Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Schamen hoeft niet.Er gebeuren wel "gekkere"dingen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 HalloaVandaag weer een spannende dagIk ga naar hem toe. Ben wel benieuwd naar zn huis, want het is wel een artistiek typje. Gevoelsmatig vind ik het wel iets te snel na p, maar ja daar doe je niets aan. Rustig aan dan maar. Kan wel heel lekker mezelf zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 dankjewel soothegeloof dat ik het weet nu,ik scrolde steeds niet ver genoeg dooren dan dacht ik weer alles kwijt te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Oké Henk.Ik zat in het begin te modderen.Absoluut een drama! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Woman, take it easy!Hardlopers zijn...Tip van een oude "wijze"man.Maak er wat leuks van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 En nu stop ik.Ik loop met een Holterkastje, dat moet straks naar de cardioloog terug.Heb ik dat.Ja dat heb ik.Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Indeed SootheMisschien moet ik vanavond ook wel braaf naar huisOw jongens toch, ik hoop zoooooo dat hij niet snurktWelkom trouwens Henk en Wolfje. Leuke naam, Wolfje Was je niet al eens hier ?? Dappere stap, om op het forum te komen. Het is het waard, niet meer drinken is erg fijn. Echt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 hallo wolfje,ook ik heb mij vandaag voor het eerst voorgesteld,duurde effe voor ik alles doorhadheb jouw intro gelezen, aangrijpend...goed dat je hier bent!henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hé Woman, dit is toch de tweede keer.Ga je dan al, ik bedoel...Dan slaapt er toch één op de bank.Hoor je ook geen gesnurk.Wat ben ik old fashioned hè. Het is wat met me.Grapje hoor.Doe maar wat je leuk vindt.dag!!Voutje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 dank je wel woman,en je hebt gelijk, niet drinken is top!wat een mooie spreuk heb jij trouwens,ik val wel voor zo'n vleugje oosterse wijsheid,hebben we nodig...henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Wolfje, even je echte naam weghalen bij je verhaaltje bij Wie is Wie....Heftig verhaal, gelukkig, of helaas, moet ik eigenlijk zeggen, ben je hier niet de enige met zo'n verhaal. Ik kon er ook wat van...je bent hier op de juiste plek dus !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Dank je Henk....Als ik je een raad mag geven, het enige wat je moet onthouden is:Vandaag laat ik de eerste staanPer dag bekijken en weten dat we niet sociaal kunnen drinken dus dan nemen we de eerste niet. Om trek te voorkomen hou je HALT in de gaten:H=HungryA=AngryL=LonelyT=TiredDus goed eten, slapen, en mensen opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Wat heb je dan wel, Borretje....meestal komt trek toch wel ergens vandaan. Bij mij doet Verveling het ook altijd erg goed om flinke trek te krijgen. Of Beloning.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 dank je woman, goede raadmoet nu echt rennen, helaas(naar een afspraak bedoel ik hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Borretje:heart:Hoe lang ben je nu droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden