henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ERGENS zegt zeik blijf lachen met jouwaar tover je die smilies eigenlijk vandaan?een gids kan natuurlijk niet alles weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Die smilies?Ga je eerst naar uitloggen, dan naar start.....herstart uw computer.......ga naar ADB en log in............en zoeken maar :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Bij 'antwoorden' klik je tijdens het typen rechtsboven 'selecteer emotion' Wie is hier nu de gids?????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 dank je wel jaapja, ik wil stoppennever terug naar hoe het washet was een hel, zie ik nu, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Je kan ze ook typen dubbele punt haakje = of Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 of : D = (zonder spatie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 oh ja, daar staat het, wou net zeggen:als ik ze niet kan vinden haal ik er wel een paar bij jou weg,aan een boom zo vol geladen...:$:light:ah, zo gaat dat dus...hm, veel vrolijks komt er bij mij niet uit zie ik,en ik ben toch zo goedte spreken! ah, gaat al beter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik denk dat Henk nu zijn computer aan het resetten is.............hahahaZou hij al de knop 'vernieuwen' hebben gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ahhh gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik ga eens slapen, morgen gaat de om 8 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ja, ik ga ook.Nog ff klein spelletje doen tot de laatste binnen komt en dan ook lekker slapen.Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Oh Henk, succes vanacht met het uitvogelen van alle routes hier op het ADB forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 zeg, zijn jullie in slaap gevallen?en jij, sharahiti, met je goeie ideeen,nou zit ik ook aan de drop,had nog een zak liggen, van die verraderlijke heksehyl,waarmee je niet kan stoppen,help Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 F5 vernieuwt trouwens sneller, sta je gelijk weer onder aan de pagina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hoop voor jou dat het geen tandarts wordt.............ik ben net 2x geweest.....door de drop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Toppie Jaap, thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Heb je een dropprobleem sind vandaag. ga nu wel in slaap vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Morgen maar naar F5 kijken, doet het niet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 wacht nou nog even!wat is dat, dat vernieuwen!dat moet ik weten als gids! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Rechtsonder in je beeld, als je daar op drukt kun je de laatste berichten lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 voor ik daar op ga drukkenzal ik je eerst welterusten wensenwant voor je het weet ben ik weer aanhet ronddolen,wat moet jij nog allemaal binnenlaten trouwens?w Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Jullie ook weltrusten.Laatste kind moet zometeen nog binnen komen.Henk: misschien kun je alvast het ochtenddraadje van de zaterdag gaan openen.........succes Gaat je lukken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 sharira, je hebt me weer mooi te pakken genomen,ik weet inderdaad niet hoe dat moet, een nieuwe dagdraad openen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik ga maar gewoon hier doorwat maakt dat eigenlijk uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden