henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 jaap droomt van zijn moderator...is dat niet iets voor zo'n draadje?ben blij met julliewe slepen ons de nacht in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Vreemd ding in mijn tekst??????Bedoel je dat quote...........dat is reageren op iets van iemand.Ook weer niet de bedoeling om dat iedere keer te doen (zoals ik in het begin).Jaap, ja ik had het gelezen van je droom buurman de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 'Ik droom van mijn moderator' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Henk, heb je dan geen standje gekregen van mijn moderator? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ik was even bang dat jullie weg waren,zonder iets te zeggen...wat betekenen al die gele poppetjes in godsnaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 smile....................................? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Henk hoe oud ben jij wel niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ok!ennejij reageert dus somsop iets van iemandmooi is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 :beer:deze is goed op een alcoholistenforum.:wine:proost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 nou jaapbeetje tendentieus gesteld die vraag!kijk dan naar dat plaatje, zie ik er niet goed uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 HALLO JAAP..................waar ben jij mee bezig........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ja zeker, ik ben lelijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 En jij noemt mij schaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Shahire zal je niet meer met drank verleiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 jaap,je zit toch niet te drinken he,laat ik het niet merken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 No problem, zit hele avond al aan de thee met drop pot ernaast.En ....ik heb tegenwoordig gewoon niets in huis, maakt het wel een stuk gemakkelijker.Vanmiddag met boodschappen kocht een client een fles wijn.......AU.........maar dat was eigenlijk buiten alweer over. Lekkerrrr, dacht ik (heel) even.LANG LEVE DE THEEPOT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik ben gestopt sinds 6 november,op een handjevol terugvallen na... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 thee is geweldigwelke drink jij?ik ben dol op de zoethout en de sterrenmunten goed ideeik zet nog een potje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Netjes Henk Ik las wel ERGENS sinds korte tijd maar kon niet vinden hoelang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Nee drink niet, heb net aanbod om naar cafe te gaan afgeslagen. Dat lukt me gewoon niet om dan niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goed Henk bijna 4 maanden, wil je helemaal stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden