henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 haat ligt dicht bij liefde, zeggen ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 waar houdt je wel van jaap?zonder bier!want met bier is het geen kunstvond ik zelfs een parkeergarage van bijzondere schoonheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Zonder haat geen liefde, yin en yang he.Maar ik bedoel eigenlijk dat dat carnaval me gestolen kan worden. Heb er niets mee, kan het dus ook niet haten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 schiet lekker op zoik ga maar eens wat doen denk ikwacht even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Dag Henk,Zonder bier hou ik nog steeds erg van muziek. Vooral Blues Country Punk en Rock.Ook hou ik van tuinieren. Ik ga dit jaar proberen wat groente te verbouwen. Heb een stuk van mijn grasveld omgespit daarvoor. En ik timmer knutsel graag. En nog veel meer.Mijn interesses veranderen eigenlijk niet door veel minder alcohol te drinken. Ben nog niet echt gestopt. Vandaag wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 shahire, waar ben je tochmaak me weer aan het lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Voor muziek hebben we ook een draadje, daar post ik wel es wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 hoezo vandaag wel jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Geen speciale reden. Ik wil gewoon dat drinken geen gewoonte wordt. Dat was het en langzaamaan was ik op een punt beland dat zo'n 15 bier per dag dronk. Dan gaat het tegen staan. In oktober ben ik begonnen te minderen en in januari kwam ik hier. Toen dronk ik nog 3 a 4 dagen in de week. Nu 1 keer in de twee weken. Maar als ik drink is wel gelijk weer veel dus zou ik moeten stoppen. Maar goed dat is verstandelijk geredeneerd. Ik sta er nog niet negatief genoeg tegenover. zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 goeie hobbies trouwens, jaapdoe er je voordeel mee,ik ben even weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 @ Henk: misschien kun je de nieuwe mensen wegwijs maken hier op het forum,uitleggen waar alle knoppen zitten..............en waar!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 oh heerlijk, daar ben je weer,of ben ik alweer te laat...maarre, dat lijkt me wel wat, wordt een dolle boel denk ik,raak jij zelfs de weg weer kwijt,zit weer een beetje te klooienis het normaal dat mijn mailbox helemaal volstroomtmet die diepzinnige teksten van ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 ShaHIER!hoe kon je aan die fraaie naam eigenljik,ben wel over minder gestruikeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik raak nu ook nog wel eens de weg kwijt op het forum,ben ik weer vergeten waar iets stond, bij welk draadje, maar het gaat iederekeer sneller.Oefening baart kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Haha, over minder gestruikeld....zeker met alco op....mij nog nooit gebeurd :$En de naam heb ik eens gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Dat je mailbox volstroomt is niet normaal. Waarschijnlijk iets aangevinkt, of juist vergeten weg te vinken bij het aanmelden. Ik zou niet weten hoe dat te wijzigen. Kan je denk ik niet zelf. Stuur maar even een mailtje naar de moderator dat je dat niet wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Dus Henk wordt onze gids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ja Jaap, wordt steeds gezelliger hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Kunnen geen berichten zijn van mij want ik heb geen pb's gestuurd.Zeker verkeerde knop aangevinkt zoals Jaap zegt? quote: Originally posted by: henkis het normaal dat mijn mailbox helemaal volstroomt met die diepzinnige teksten van ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Of Henk heeft nu al een stille aanbidster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 is die moderator nog wakker?vanmorgen wel trouwenshij heeft al mijn rake en welgemeende vloeken verwijderdmaar kom, ik zal jullie leiden...eh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik denk dat de moderator in de kroeg zit op vrijdagavond. Ja vloeken mag hier niet dat moet je als gids toch weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik had over hem gedroomd, het was mijn buurman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Maar kan natuurlijk ook een vrouw zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 als je als gids al niet meer mag vloeken,waar blijven we dan, met zulke schapen als julliezeg shahiro, wat was dat voor vreemd ding in jouw tekst,ben je al iets aan het regelen?ik moet het wel bijbenen allemaal,oef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden