Spring naar bijdragen

4-3-11 vrijdag

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 350
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag Henk,

Zonder bier hou ik nog steeds erg van muziek. Vooral Blues Country Punk en Rock.

Ook hou ik van tuinieren. Ik ga dit jaar proberen wat groente te verbouwen. Heb een stuk van mijn grasveld omgespit daarvoor.

En ik timmer knutsel graag. En nog veel meer.

Mijn interesses veranderen eigenlijk niet door veel minder alcohol te drinken. Ben nog niet echt gestopt. Vandaag wel hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen speciale reden. Ik wil gewoon dat drinken geen gewoonte wordt. Dat was het en langzaamaan was ik op een punt beland dat zo'n 15 bier per dag dronk. Dan gaat het tegen staan. In oktober ben ik begonnen te minderen en in januari kwam ik hier. Toen dronk ik nog 3 a 4 dagen in de week. Nu 1 keer in de twee weken. Maar als ik drink is wel gelijk weer veel dus zou ik moeten stoppen. Maar goed dat is verstandelijk geredeneerd. Ik sta er nog niet negatief genoeg tegenover. zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh heerlijk, daar ben je weer,
of ben ik alweer te laat...

maarre, dat lijkt me wel wat, wordt een dolle boel denk ik,
raak jij zelfs de weg weer kwijt,

zit weer een beetje te klooien
is het normaal dat mijn mailbox helemaal volstroomt
met die diepzinnige teksten van ons?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je mailbox volstroomt is niet normaal. Waarschijnlijk iets aangevinkt, of juist vergeten weg te vinken bij het aanmelden. Ik zou niet weten hoe dat te wijzigen. Kan je denk ik niet zelf. Stuur maar even een mailtje naar de moderator dat je dat niet wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...