lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Snoep, je mag nog even opblijven hoor,als je maar niet net als Sha je ritme omdraait,erg slecht voor ons forumverslaafden.Dochter heeft het net niet gered helaas, wel de finale gehaald,en net 2 punten tekort. maar ze hebben het fantastisch gedaan, ik heb erggenoten van topvolley. mooi om te zien hoe ze zich optrekken aan een beter teamen dan nog gelijk spelen ook tegen het team dat al 3 jaar ned. kampioen werd.En waarschijnlijk ook dit jaar weer, wat een kanonnen zater er in dat team zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk je bent een aanwinst voor het forum;als je je naam nog wilt vercarnavallen: gekke Henkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 nu dan hoef ik je niet uit te leggen, waarom ik geen alcoholvrij bier meer drink, zelfs dat werd een obsessie,hahaha gelukkig kan ik daar nu wel om lachen....wat een drama's..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 janemooi toch:present: en het gaat erom dat je plezier in het spel hebnee verslaafd ben ik niet..beetje danmaar niet meer als in het begin,,kan al een uurtje zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 zonder afkickverschijnselen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Jammer Jane maar evengoed de finale gehaald......top!In ieder geval heb je genoten als ik het zo lees.En.......op mijn vrije dagen maak ik het inderdaad later, morgenavond alweer over vanwege een wekker die gaat.........voor de kids Nu niet meer tegen me praten anders ga ik weer inloggen (ben ik bang voor).Of zou ik zoooooo sterk zijn om nu helemaal niet meer stiekem te kijken........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 dank je janeiemand was je al voor, mups geloof ikmaar liever niet, het gaat zo al wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 gabyja was bij mijn ook hoordoor de weeks alleen alcohol vrij bier en in het weekend mocht ik dan wijnnee wil alleen als ik eens weg gaat of van de zomer als het lekker warm is ook alleen in het weekend als je lekker in de tuin zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 iedereen een fijne avond, mijn (ex)vriendje komt zo op visite!Tot morgen!Hoop dat alle carnavalvierders het droog hebben gehouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 nee was Fleurtje volgens mij.Sha, we hebben al 4 heintjesje mag wel nr 5 worden hoor.(Heintje davids, you know?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 @snoep idd beter om dat voor speciale gelegenheden te bewaren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hahahahahahahahaha mijn exman is ook op visite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Jij ook fijne avond dan Gaby!en ik ga ff lekker lezenspannend boekwelterusten alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hahahahahaha we hebben wel enige overeenkomsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 janehet klink gek maar zou denk ik toch niet zonder dit kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Snoep: VORTTTT danwat doe je hier nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 jij ook Jane, wat ben je aan het lezen? ben gek op lezen, en altijd op zoek naar nieuwe titels,heb overigens nu het boek nooit meer een kater van allan carr, meende dat er hier een draadje over was, maar kan het niet vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik ook niet hoor Snoepmaar RL gaat ook door he, en gaat toch wel voorlijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Wat ben ik blij dat mijn ex niet langs komt :) :) :) :) :) :) Voel me echt een bofkont als ik straks thuis kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hahaha dit forum is toch niet verslavend he, of is daar niets over bekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 is dat een komiek snoep?wat heeft heintje davids met de zaak te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Bij thema'sheeft ik zei de gek aangemaaktben ook leesverslaafdook dat nogen nu lees ik een schrijven die Teveel hier tipteeen thriller van Michael Robothamheb er 4 vd bieb nudus nu echt wegbye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 verslavend en besmettelijk GabyHeintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 shahirebeter een man dan helemaal geen ellendejane..hij lig boven met de jongste een film te kijkenwij houden niet van elkaars programma s... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: henkis dat een komiek snoep? wat heeft heintje davids met de zaak te maken? wat bedoel je henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden