henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik kom niet meer aan stofzuigen toe vandaagis het altijd zo dikke pret bij jullie?of is het soms ineens tijd om tv te kijken of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 gabyja hoop ook dat het minder wordten heb me voor genomen als het echt niet lukt ...dan neem ik een alcoholvrij biertjeen tussen jou en je ex wordt het weer wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 henkals wij slapen ..ga jij schoonmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 tsja geen idee, hij is niet zo'n prater, krijg net smsje dat hij z'n zoon naar een feestje gaat brengen en dan deze kant op komt, dus zie hem straks.....alcoholvrij bier heb ik ook een tijdje gedronken, die van Bavaria vond ik wel lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: henkik kom niet meer aan stofzuigen toe vandaag is het altijd zo dikke pret bij jullie? dat heb ik bijna dagelijks hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 wel een goed idee snoepmoet je al naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ben niet zo'n wijndrinker maar ook weleens hele lekkere rose gedronken (alcoholvrij) van iemand die zwanger was, en tijdens haar zwangerschap dit dronk, was ook heel goed te doen, meen dat ze dat op internet bestelde? Henk, stofzuigen en frummen gaat niet tegelijk! maar is idd een goed idee van Snoep, straks liggen wij weer allemaal te slapen, en jij Henk, slaap jij weleens??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 eh... wordt het dan ook stoffigof valt dat wel mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hey jane en heeft je dochter gewonnen?gabytoen ik twee jaar geleden wilde stoppen ging ik ook alcohol vrij bier drinkenmaar toen werdt dat meer een vervanger en dat wil ik niet meer ,,dat het een dwang wordthenknee nu nog niet hoor ..op zaterdag mag ik altijd langer opblijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Misschien weet Henk nog niet hoe hij uit moet loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 shahireslapen de oudjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 het is waarik slaap niet zoveeldat heb ik al een tijdjemaar op deze manier is het goed te doen,dus snoepje mag nog even opblijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hier?? Nee, maar wel vet rustig.Net spelletje memory gedaan met client, great.........doe ik toch liever mens erger je niet.Nog 1,5 en komt de n8dienst alweer, tijd vliegt evengoed om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 henkslaap ook niet zoveel..maar al slaap je niet dan rust je toch uiten dat is het belangrijkste..maar blijf je achter dat ding zitten ..dan ontspan je niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 uitloggen zegt ze...ik weet hem misschien niet te vindenmaar jij kan er niet van afblijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 shahirelaat jij vannacht henk met rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Mij zie je niet meer...................en horen? Hmmmmmmm...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 precies daarommoet jij op tijd naar bed snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 En trouwens.............hij praat zoveel!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 memory met een clientje maakt me nieuwsgierig...geef je geheugentraining? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Nee, ik werk op een doperwtenplantage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 jullie passen wel goed bij elkaar hoorpraten allebei een hoopdus wie weet:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 je schijnt erbij te hebbendie helemaal niks zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 SNOEPJE.................I enjoy my freedom :rose::rose::rose::rose:En van praten blablablabla...................vul zelf maar in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden