Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk stiekem onze moderator? :-) haha dat zou wat zijn , is onze moderator altijd hier? en moet ik hem kennen?zie wel altijd; vertel dit aan moderator staan, Shahire we zijn saampjes, iedereen aan het poetsen of carnavallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Gaby, vandaag neem je de eerste niet?Dan zit je op een droge week :musicnote:Leuk dat je date gisteren gezellig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Yep!!En weet je Shahire, vandaag wil ik de eerste niet eens, vandaag (nog) geen behoefte gehad aan drank en/of sigaret, heel dankbaar voor trouwens :-) want ken ook de andere kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Lekker Gaby, vooral ook dat roken.ik ga er volgende zondag aan geloven.............dan neem ik ook mijn eerste sigaret niet meer Hoewel ik er toch wel even tegenop zie, nou ja maar even door de zure appel bijten, net als met drank.Dat wordt de drop pot extra bijvullen haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 FF weer binnenwippen... Henk waarschijnlijk ontdooid en lekker aan het slapen... Of zich aan het laten inschrijven bij een sportschool??? Als de moderator hier aanwezig is kun je dat zien bij het rijte 'aangemelde gebruikers ' .. Dan staat Tactive er tussen... en dat is dan een moderator die even kijkt of er geen ongepaste dingen gebeuren hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 als je de andere kant ook kent, dan wil je toch niet meer, Gaby ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Lot, ik lees net je 4e dag Lekker joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Yvonne, lekker gesport?Ben je eerder terug dan Igor zeker harder gefietst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 @niwija dat is helemaal waar, maar toch heb ik ondanks dat ik dit wist terugvallen gehad, menselijk brein kan zo raar werken, nu terug hersen spoelen , ik HOEF niet meer, wat een vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 @shahirevolgende zondag? morgen?nu ja i.i.g hoef je nog maar hoogstens 1 week te roken, dan mag je eindelijk stoppen, wat heerlijk voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 bij iedere herval zal het besef groeien dat je het niet meer kunt.....?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Gaby, zondag de 13e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 shahire ik moet altijd een vreselijk eind terug fietsen. yvonne zal me ook nooit eens ophalen he HENKboeh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Niwi, dag 46 rookvrij vandaag......chapeau Igor, dat regel je toch verkeerd met Yvonne hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hey Knorrepot hoe gaat ie?lekker weekend aan het vieren of ga je carnavallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 klopt, voel me momenteel sterker dan ooit tevoren, misschien ook mede dankzij dit forum, maar ook omdat ik na afgelopen zaterdag echt besefte dat ik het dus niet kan, en het dus ook niet meer hoef te proberen, ik heb het weer geprobeerd, en het is weer niet gelukt, dus niet drinken is voor mij veel makkelijker, en de enigste optie, en helder wakker worden is geweldig!!!!en niet meer roken dat gun ik iedereen, gatver wat was dat vies!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ja, Shahire.....46e dag van het niet roken......en het is voelbaar....ik kan al 2 x de trap op zonder gereanimeerd te moeten worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hihi, Igor, volgende keer kom ik JOU ophalen. Pffff, moet ik wel heeeel vroeg van huis :$Zo, en nu weer ff aan de slag hier in huis. Lekker kuisen dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Niwi, ik heb net mijn BHV weer verlengd hoor :Maar niet roken.............is uiteraard stukken beter....en gezonder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 mocht het nodig zijn om gereanimeerd te worden...mag ik dan iemand uitzoeken ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 I'm nu echt gone, hoor over 2 uurtjes fris en fruitig in de overdracht te zitten.Om vervolgens...............daarna te moeten koken voor 12 man, op een electrisch fornuis Oh, wat ben ik toch blij thuis met mijn fijne gas 6 pitter :) :)Fijne middag allen, ik volg jullie wel vanachter de schermen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ja Niwi, je mag iemand uitzoeken hoor haha.Tot nu toe heb ik het (gelukkig) alleen nog maar uit mogen oefenen op rubberen Harry (zo noemen wij hem). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik wil eerst even testen wie dat het beste kan...daarna zal ik beslissen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 dag gaby,een week niet gedronken en niet gerookt...ook ik sta sprakeloos!nee, zonder gekheid,da's echt heel goed!ik herinner me van vroegere pogingen(schandalig laag in getal trouwens)wat ik noemde het zevende dagseffect,ik ging me dan echt helderder en alles voelen,was echt goed,ik begrijp nog steeds niet dat ik dat indertijdniet langer heb weten vast te houden...mijn complimenten en ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goedemiddag allemaal!Ja Shahire, 4e dag aan het fris! Ben best trots op mezelf (tijd geleden).Nu de avond (diner buitenshuis en feestje) nog doorstaan...Fijne (droge) zaterdag voor jullie ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden