henk Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 5 maart zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 goedemorgen allemaal!heb het gevoel dat er iets niet kloptaan deze mooie dagopening,maar zou zo gauw niet weten wat,krijg ik vast wel te horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goedemorgen...henk..en de rest voor later...ik ga zo naar school..wens iedereen een hele fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 goedemorgen susanaveel succes op schoolhopelijk is het niet te moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goeiemorgen Henk en Susan. Fijne dag susan. Uhhhh, henk , probeer het nog eens een keer opnieuw. En dan zo: 1. je klikt op 'nieuwe discussie' (dat ging daarnet dus goed) 2. Bij 'bericht titel' zet je neer: zaterdag 5 maart 20113. bij ' discussiesamenvatting' zet je iets toepasselijks neer.. bijv: Mien waar is mijn feestneus gebleven (het is tenslotte carnavalsweekend )4. in het vak onder berichttekst zet je wat je wilt vertellen..... Gewoon doen... en dan heb je een perfecte opening. aanpassing: vautje in jaartal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 en dan ga ik intussen even koffie en thee zetten en de cola koud zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk heeft het blijkbaar opgegeven... Dan maar hier door lijkt me. Ook goeiemorgen Jim en Igor. Hoe istie.. ?Jullie komen net op tijd, koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 goede morgen susan,jim, henk en yvonne. vergeet je niet de chips klaar te leggen als ontbijt ga je zo mee sporten yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Chips liggen al op het aanrecht Igor;)En jaaaaa, ik ga mee sporten. Hoe laat kom je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik ga me even gauw douchen yvonne en dan spring ik op de fiets.......zo tegen half negen ben ik er dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Dik uurtje nog.Is prima. Kan ik nu nog wel ff een rookpauze.... netjes buiten uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 voor diegene die niet roken.... als je buiten even goed snuift dan ruik je het voorjaar (moet je niet naast yvonne gaan staan want dan ruik je wat anders) en de vogeltjes die al heerlijk aan het zingen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hihi, ik ruik het voorjaar wel degelijk hoor. En die vogels..... so nice, geniet ik weer helemaal van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 nou nouin ene barsten ze los!goedemorgen saam,wat sportief zijn jullie!waar doen jullie datals ik vragen mag,anders ongeveer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goedemorgen......even snel want ik kruip er nog mooi even in Alle carnavalsgangers nog op een oor?Yvonne en Igor sportse!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Crisis Henk, ben jij nog steeds op?Het is je in ieder geval wel gelukt een draadje te openen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ruikt dat echt zo lekker, vogeltjes in het voorjaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Lekker slapen shahire... Ha die Henk. Nou, onze afspraak is alleen maar virtueel hoor We wonen gewoon heeeeel ver van elkaar vandaag geloof ik. Maar we gaan wel allebei naar de sportschool. En het kletsen daarover hier op het forum heeft me al vaker net dat zetje gegeven om toch maar te gaan... Maarru... heb je de handleiding voor het openen van een dagdraadje nog gelezen? Hoeft nu niet meer te gebeuren vandaag natuurlijk, tis al hartstikke druk hier, maar wel handig voor de toekomst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: henkruikt dat echt zo lekker, vogeltjes in het voorjaar? Hihi, ik ruik de vogeltjes niet... maar tis iets wat in de lucht zit.... echt... je ruikt het voorjaar... en das anders dan wat je in de winter ruikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goedel morgel allemaal,moet zo gaan carnavallen met de kinderen op mijn werkwie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 De vogeltjes beginnen in deze tijd weer heel vroeg lawaai te maken. Dan is het nog donker (begint een beetje te schemeren al) en dan zijn ze al druk bezig... vind ik heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Myriam Ben niet van de partij, heb middagdienst dus kruip er nog mooi een tijdje in.Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 shahire! goeiemorgen!wat was het gezellig gisteren!volgens yvon heb ik het toch weer niet helemaal goed gedaan,ik beraad me nog op een verbetering,pluk de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goeie morgen Myriam.... helaas, Igor en ik gaan naar de sportschool.... Maar denk dat jij ook je beweging wel gaat krijgen straks dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 klopt yvonne ben ik er weer weg van, laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden