witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 De meeste van ons (niet iedereen maar das eigen keuze) hebben hier een maatje Henk.Meestal hebben die ook mailadres en/of telnrs van elkaarJe kan je ook aanmelden als je een maatje wilt op de maatjesdraad,of misschien al chattend kun je in iemands prive vragen of ze je maatje willen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 oh da's slim!dank je wel witte!shahira, heb jij al een maatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ik ben er van tussenAllemaal een fijne dag Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 You to Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 witte,iets vragen in iemands prive zeg je,hoe werkt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 laat maar als je haast hebt hoor...shahira, geef 's antwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 goeienmiddag allemaalgisteren wezen bowlennu haast niet meer kunnen lopen van de rug en nek pijndus laptoppie maar naar boven gehaald en een daggie rust houdenwat hebben jullie het weer laat gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Snoep Ik miste je al Vervelend van je spierpijnen, je moet er iets voor over hebben he Groot gelijk dat je een rustdag neemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 een keer bowlen en je moet een dag plat?snoep, gaat het we l goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 shahire en henknee heb een slijmbeurs ontsteking in me schouderen slijtage en openingen tussen me lage rugwervels heb ernstige bekkeninstabiliteit gehad na de laatste zwangerschapdus een hoop dingen zijn niet goed voor me..maar doe het wel maar moet er wel voor boetenvolgende week naar de orthopeed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 dinahja er zitten hele zware tussen en snoepen ga ik ook mee stoppen dacht juist dat je afviel als je niet meer dronk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 dinahals ik het goed wil doen kan ik inderdaad niet veel meeralles beperkt ..maar de jongste is 7 dat gaat gewoon niet dus ik doe het wel en zie het de dagen daarna wel en heb goede pijnstillers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 snoep dat spijt me zeer voor jedoe het vooral rustig aan, zorg dat je ontspannen zit en loopt,en pas nou een beetje op met zoiets als bowlen dan,ik bedoel, wat vind je belangrijker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Vervelend Snoep,Ik ben inderdaad wel afgevallen, nu 2 kilo, wil er nog 2 af hebben maar ga volgend weekend stoppen met roken en dan schijn je weer aan te komen.........great! zit ik echt niet op te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 25 kilo?????????????? Crisis!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ik ga eens even een boodschap doen,gisteren weinig van gekomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Dinah, ja is veel maar ik had het me voorgenomen en als ik iets beloof.............ook al is het aan mezelf, dan wil het wel nakomen Net als met alcohol..................door de zure appel bijten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Henk: niet vreemd dat het er gisteren niet van is gekomen, volgens mij had je het forum ontdekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 HalloaIk heb er nog meer over nagedacht en ben er over uit. Het droog blijven staan wint het van de leuke jongen. Dat is toch wat zeg.....Maar ik heb weer evn gekeken in de wereld van het brak zijn, dat wil ik niet meer en ook niet naast me in bed hebben liggen. Hij was echt zo beetje knorrig op de wereld omdat hij een kater had. Maar ja, van zijn kant is het nu ook stil, misschien wil hij wel liever een dame die gezellig meedrinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Woman, je hebt vast de juiste beslissing voor jezelf genomen Fijn dat je er voor jezelf uit bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ja dat boek heb ik ook gelezen ...twee keer zelfs..echt een leuk boekmaa 25 is teveel van het goede..een kilo of 5 is zat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Fijne middag, @ work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: henksnoep dat spijt me zeer voor je doe het vooral rustig aan, zorg dat je ontspannen zit en loopt, en pas nou een beetje op met zoiets als bowlen dan, ik bedoel, wat vind je belangrijker? wat ik belangrijk vind is leuke dingen met me kids doenniet belangrijker dan me rugmaar ik ga teveel door moet eerder stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Dinah, ik heb er gister aan het eind van de avond over geschreven. Dat is dus de vraag, kan en wil ik een relatie met een te gekke vent die drinkt....het drinken vind ik nog niet eens zoooo erg maar het brakke smorgens wel. Ik vond een andere man naast me toen ik wakker werd, geen te gekke vent maar een zielig mopperend vogeltje....Ik ga me daar héél erg aan irriteren, vooral omdat het bij mij nog erg gevoelig ligt. Hij is nogal een ik-doe-wat-ik-zelf-wil figuur, wat ik heel erg leuk vind, maar dat betekent dus dat ik nu al geen zin heb om te blijven slapen als hij drinkt. Jeeming...Nou ja, ik laat het maar los. Maar toch is het belangrijk als ik droog wil blijven ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Woman, ik hield eerlijk gezegd mijn hart al een beetje vast toen je ging daten met een drinker. Denk dat het een goeie beslissing is.Vanmorgen lekker een tijd met mijn cursus bezig geweest. Zonder op de klok te letten, ging er vanzelf urenlang in op. Heerlijk.Merk weinig van het carnaval dus heb mijn gewone koffertje maar weer gepakt.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden