henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 dank je smoothemaar dat gedoe met klein grut in het donkervertrouw ik nog niet zo
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 gaan jullie nou alweer naar bed?en moet dan ineens iedereen slapen jaap?
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Slaap lekker voor al die willen slapen Ik ben net wakker............heb gewerkt hoor maar zal het niet laat maken.............
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: henkhoe is het met de tuin jaap? niet veel te doen nog, lijkt me... Moet nog bemesten en dan over een week of twee kunnen de tuinbonen gezaaid. Binnen ben ik al sla aan het opkweken. Het is ook maar een stukje van 3 bij 3 meter dus heel veel werk gaat het worden. Moet wel leuk blijven.Maar nu echt weg.
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 heb jehet gelezen van mijn dochter sharire?ik vond het zo sneuze stapeldol op paardrijdenen ik ben er niet gerust op
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Ja, ik heb het zonet gelezen, mag hopen dat ze niet iets aan haar stuitje overhoud........Dat is echt enorm vervelend, kan je een paar weken enorm moeilijk zitten.Heeft ze nog veel pijn?
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 zie ook boven je nog waten ja, veel pijn, arm schaap
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 las net ietswou al een antwoord tikkenmaar zat ergens anders enfin,doen we gewoon wederzijds lijkt me, of niet?
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 ik ben 6 november gestopt met drinken,langer dan jij meen ik, 10 jan?
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Hoop dat het morgen allemaal goed afloopt met je dochter Henk.Wederzijds?? ikke nie begrijpe....Ja, ben gestopt sinds 10 januari, nog geen druppel gedronken
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Speciaal voor Henk:">http://www.youtube.com/watch?v=eIpdFD7bk98HALLOOOOOOOO
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 jij had toch twee kinderen?hoe heten ze en hoe gaat het met ze?mijn dochter heet leila zogenaamd
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 gadver, niet weer zo'n waslijst cijfers en lettersmislukte van morgen ook alen waar haalde je dat nou vandaan?
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 doe me dat nou niet aanik moest weer helemaal opnieuw opstartenging het om dat wakker worden van jochem myer?oh je blijft gewoon doorpesten!ja je zat op je werken toen?je zei dat je nog kwam tochwees nou eens een keertje duidelijk!
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Ben je er al achter hoe je pb berichten werken?I don't think so
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 mijn muis is stukik zit te pielen met die balkjesgaat niet zo lekker allemaal
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 informeer je eens rustig naar iemands kinderen, krijg je ditdaar stond niks in!
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 moet!of je hebt er zoveel inzitten dat er niets meer bij kan.kunnen er 50 in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden